خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار آذربایجان شرقی خبر داد:

طرح فاصله گذاری اجتماعی در ۸۳ نقطه استان آذربایجان شرقی/۴ بیمارستان نظامی و یک نقاهتگاه جدید ارتش آماده پذیرش بیماران کرونایی

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۴۲۴

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی از تداوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در تمام شهرهای استان خبر داد و گفت: بیش از ۱۵۰۰ نفر به صورت شبانه‌روزی در اجرای این طرح مشارکت دارند.

به گزارش خبرگار ایلنا،علیار راستگو در ارتباط تصویری با معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با معاونان سیاسی و امنیتی استانداری های سراسر کشور، با اشاره به اجرای دقیق طرح فاصله گذاری اجتماعی در تمامی شهرستان های استان گفت: اکثر مردم استان همکاری خوبی با دستگاه های مسئول برای جلوگیری از شیوع گسترده کرونا دارند.

وی یادآوری کرد: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از دو روز پیش و به صورت شبانه روزی در ۸۳ نقطه استان در حال اجراست.

وی ادامه داد: به ۳۵ هزار خودرو توسط پلیس تا صبح امروز، تذکر داده شده و با رانندگان متخلف و بی توجه به توصیه ها، متناسب با قوانین برخورد شده و علاوه بر جریمه ۵۰۰ هزار تومانی، دستور توقیف خودروی آن ها به مدت یک ماه صادر شده است.

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه پنج هزار تخت بیمارستانی برای مداوای بیماران احتمالی در استان، آماده است اظهار کرد: بخش اعظمی از ظرفیت تخت های بیمارستانی استان برای روزهای احتمالی بحرانی، آماده است.

 راستگو در ادامه از همکاری نیروهای نظامی، انتظامی، سپاه و بسیج برای مشارکت در طرح های مقابله با کرونا در استان قدردانی کرد و افزود: چهار بیمارستان نظامی در استان و یک نقاهتگاه جدیدالاحداث ارتش جمهوری اسلامی در تبریز به ظرفیت ۴۰۰ تخت نیز آماده پذیرش و مداوای بیماران احتمالی در صورت افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز