خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان خبرداد:

امدادرسانی به ۱۴۱ نفر و ۹ خودروی گرفتار در سیل در خراسان جنوبی

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۴۰۲

مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان خراسان جنوبی با اشاره به رهاسازی ۹ خودرو گرفتار در سیلاب، گفت: طی شبانه روز گذشته به 141 نفر از افراد گرفتار در سیلاب استان امدادرسانی شد.

به گزارش ایلنا، ابوالحسن میرجلیلی، امروز دوشنبه ۱۱ فروردین در جمع خبرنگاران از آبگرفتگی در برخی مناطق شهر فردوس خبر داد و اظهار کرد: جاده روستایی طاهر آباد کجه و چاه‌نو فردوس به علت بارندگی شدید و عبور شدید آب از آب نماها به صورت موقت مسدود شد.

وی افزود: درصورت تدارم بارندگی‌ها در خرو طبس تا بعدازظهر امروز- دوشنبه۱۱ فروردین ماه -سد نهرین سرریز خواهد کرد و با هماهنگی صورت گرفته آب منطقه‌ای شیرهای سد را باز کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته به 141 نفر از افراد گرفتار در سیلاب استان امدادرسانی شد، تصریح کرد: چهار روستای شمالی استان در این مدت دچار قطعی برق شده بود که بلافاصله توسط امدادگران شرکت برق، برق این مناطق به شبکه سراسری وصل شد.

میرجلیلی بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته در برخی مناطق استان بارش باران بیش از ۶۵ میلی‌متر گزارش شد و ۱۳۸ تیم امدادی و عملیاتی تا صبح چهارشنبه بنا به دستور استاندار در حال آماده‌باش هستند.

وی با اشاره به رهاسازی ۹ خودرو گرفتار در سیلاب، افزود: مردم از سفرهای درون و برون شهری خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی یادآور شد: چهار محور روستایی شهرستان‌ها نیز مسدود شده بود که توسط راهداران بازگشایی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز