خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلال احمر استان خبر داد:

شناسایی ۱۷۶۴ مسافر دارای علائم اولیه کرونا در مبادی ورودی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۳۴۶

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: با اجرای طرح بازرسی سلامت در مبادی ورودی و خروجی این استان تاکنون هزار و ۷۶۴ مسافر تب دار شناسایی شده‌اند.

به گزارش ایلنا از مشهد، مجتبی احمدی با اشاره به اجرای طرح بازرسی سلامت در مبادی ورودی و خروجی شهر‌های خراسان رضوی افزود: بنابر نیاز و طبق درخواست فرمانداران در شهر‌های خوشاب سه پایگاه و نیز مه‌ولات یک پایگاه بازرسی سلامت از دیروز بر شمار پایگاه‌های استان افزوده شده است.

وی اضافه کرد: به این ترتیب در مجموع تعداد پایگاه‌های هلال احمر استان خراسان رضوی که مجری طرح بازرسی سلامت هستند به ۵۵ پایگاه افزایش یافته است.

مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی گفت: در قالب اجرای این طرح از ۲۵ اسفند پارسال تا نهم فروردین ماه جاری سرنشینان ۳۱۱ هزار و۲۳دستگاه خودرو مورد ارزیابی سلامتی و تب‌سنجی قرار گرفتند.

احمدی افزود: ۸۳۷ هزار و ۸۶۹ مسافر سرنشین این خودرو‌ها غربالگری و پایش سلامت شدند که از این تعداد هزار و ۷۶۴ نفر دارای علایم اولیه بیماری کرونا و تب‌دار بودند لذا به مراکز درمانی و بیمارستان هدایت شدند.

وی گفت: از روز هشتم فروردین ماه مطابق دستورالعمل جدید تمامی مشخصات افراد دارای تب ثبت، کنترل و پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز