خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

تولید 10 هزار عدد ماسک بهداشتی در روستای باب الحکم بردسکن

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۳۱۴

یک خانواده نیکوکار در روستای باب الحکم از توابع بخش انابد با راه اندازی یک کارگاه کوچک اقدام به تولید 10هزار عدد ماسک کرد.

حسن شبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: محل سکونتم مشهد مقدس است و سال‌هاست که به شغل لحاف دوزی مشغول هستم ولی با توجه به شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفتم برای حفظ جان و سلامتی همشهریان خودم ایام تعطیلات نوروزی را به زادگاهم روستای باب الحکم بیایم و اقدام به تولید ماسک کنم.

 این خیر نیک اندیش افزود: تمامی کسانی که در این کارگاه مشغول فعالیت هستند از خانواده خودم و اقوام هستند و بدون هیچگونه چشمداشتی روزی 10 ساعت پشت چرخ خیاطی و یا مشغول برش پارچه‌های مخصوص ماسک هستند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه شهید حسین شبانی ثانی عموی من است تصمیم گرفتم به یاد عموی شهیدم این اقدام را انجام دهم که تاکنون 4 هزار عدد ماسک تولید و مابقی نیز طی چند روز آینده آماده خواهد شد.

وی ارزش این تعداد ماسک را بیش از 200 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: ماسک‌های تولید شده پس از استریل در بیمارستان ولی عصر  با همکاری دهیاری و شورای اسلامی و پایگاه مقاومت بسیج امام صادق (ع) در سطح روستا و مناطق دیگر توزیع می شود. 

در بازدیدی که سرگرد سید حسین عصمتی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) بخش انابد به اتفاق ذبیحی رئیس بیمارستان ولی عصر بردسکن از این کارگاه تولیدی داشت، از خیرنیک اندیش شبانی تقدیر و این اقدام را کاری بسیار ارزشمند دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز