خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی استان اعلام کرد:

بارش برف و باران در ارتفاعات قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۲۹۰

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین وضعیت هوای امروز بعداظهر استان قزوین را بارش برف و باران همراه با رگبارهای پراکنده و رعد و برق و در ارتفاعات اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، ندا مشاطان اظهار کرد: براساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای، هوای استان امروز و فردا و در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و وزش بادهای به نسبت شدید غربی پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ناپایداری‌های جوی در روز دوشنبه ضعیف و بارش‌ها نیز پراکنده خواهند بود، تصریح کرد: برای روز چهارشنبه، آسمان استان نیمه ابری و بعدازظهر نیز تمام ابری بوده و در برخی ساعات همراه با بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی یادآور شد: طی ۴۸ ساعت گذشته بیشترین میزان بارش‌ها مربوط به رازمیان در بخش رودبار الموت غربی با ۵ میلی‌متر و در شهر قزوین نیز با ۳.۶ دهم میلی متر بوده است.

مشاطان بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته شهرهای آوج با صفر و بویین زهرا با ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان بودند و دمای شهر قزوین طی این مدت ۳ تا ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.

وضعیت جوی استان قزوین را ۹ ایستگاه سینوپتیک اصلی و تکمیلی، چهار ایستگاه اقلیم شناسی، ۲۹ ایستگاه باران سنجی مکانیکی و ۲ ایستگاه خودکار جاده‌ای ثبت و گزارش می‌کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز