خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استاندار:

قزوین پیشتازانه در راستای شعار سال عمل می کند

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۲۷۳

معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: استان قزوین ظرفیت‌های بسیار زیادی در بخش‌های مختلف صنعتی، گردشگری و کشاورزی دارد که باید در سال جهش تولید، استانی پیشتاز باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عیسی قبادی با اعلام این خبر اظهار کرد: ظرفیت‌های استان قزوین، مسئولان را به حرکت شتابان و روبه توسعه پایدار سوق می‌دهد و امیدواریم جهش تولید، در سال جاری  در تمامی حوزه‌ها، به ویژه حوزه اقتصادی به عنوان استانی پیشرو اتفاق بیفتد.

معاون اقتصادی استاندار افزود: عزم و غیرت صنعتگران در ایجاد خطوط تولید مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده برای مقابله با کرونا، نمونه بارز تحقق شعار جهش تولید بوده و همت مدیران حوزه اقتصادی و صنعتی استان قزوین در این زمینه ستودنی است.

قبادی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اقدام خودجوش اصناف برای تعطیلی بازارها، گفت: بازاریان و کسبه فهیم استان و عزم داوطلبانه اتحادیه‌ها در تعطیلی بازار، گواهی دیگر بر اعتماد عمومی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت است که نشان می‌دهد  از این وضعیت با مشارکت مردم عبور خواهیم کرد.

وی ادامه داد: بعد از عبور از این برهه حساس، آنچه در حافظه تاریخی مردم می‌ماند، قدرشناسی و توجه و تکیه بر سرمایه‌های اجتماعی و اعتقادی است که نقش موثری در تحکیم نظام اجتماعی و اقتصادی و سیاسی دارد.

این مسئول ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد با سعادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار، بیان کرد : پاسداران حافظان نظام و انقلاب بوده و نقش سپاه و بسیج استان در پشتیبانی  از حوزه بهداشت و درمان و ایجاد بستر فعالیت جهادی در پیشگیری از شیوع بیماری در همه نقاط شهری و روستایی قابل تقدیر است.

معاون اقتصادی استاندار عنوان کرد: بی شک این نوع خدمات رسانی از نگاه باری تعالی پنهان و بی اجر نخواهد ماند و خود مردم نیز قدردان این همکاری و همدلی برای پیشگیری از این ویروس خواهند بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز