خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

راه‌اندازی یک کارگاه تولید ماسک در تایباد توسط خیر تهرانی

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۱۳۰

کارخانه آیدا کابل خراسان به مدیریت‌عبدالمحمدزاده سالهاست که در شهرستان مرزی‌تایباد در حوزه تولید سیم و کابل فعالیت دارد و با شیوع ویروس کرونا در راستای پیشگیری از انتقال این بیماری، مدتی است که تعطیل شده و مدیریت آن از این فرصت استفاده کرده و با تجهیز این مکان به کارگاه تولید ماسک تبدیل شده است.

دانیال تهرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهار کرد: اکنون 20 دستگاه چرخ راسته دوز و سردوز، اتو، میزبرش و مقداری پارچه از تهران توسط این خیرنیکوکار خریداری شده و برای دوخت ماسک به این کارگاه منتقل و با 20 نیروی جهادی خانم و آقا فعالیت خود را آغاز کرده است.

نماینده قانونی این کارخانه افزود: در مجموع برای راه‌اندازی این کارگاه 2 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده که درصورت نیاز و تامین پارچه و نیروی انسانی افزایش خواهد یافت.

تهرانی با اشاره به مشکل تامین پارچه بیان کرد: درحال حاضر به دلیل تعطیل شدن بازارهای تهران برای تامین پارچه و مواد اولیه با مشکل روبرو هستیم که اگر این مهم برطرف شود کارگاه به صورت شبانه‌روزی آمادگی دوخت ماسک را دارد.

وی مطرح کرد: راه‌اندازی کارگاه، تجهیز آن، فراهم کردن مواد اولیه و دوخت ماسک‌ها از ابتدا با نظارت کامل شبکه بهداشت و درمان و تایید آن صورت گرفته و در تمام مراحل نماینده این شبکه بر نحوه عملکرد نظارت داشته است تا کاری که انجام می‌شود کاملا بهداشتی و اصولی باشد.

تهرانی تصریح کرد: ماسک‌های دوخته شده با نیت توزیع بین خانواده‌های کم برخوردار و افراد نیازمند تحویل مراجع ذی صلاح داده می‌شود تا درصورت تایید به متقاضیان تحویل گردد.

تاکنون سه کارگاه تولید ماسک با نظارت کامل شبکه بهداشت و درمان در تایباد راه‌اندازی و مشغول فعالیت هستند. همچنین روزانه بیش از 50 دست لباس محافظتی برای استفاده کادر درمان بیماران کرونایی ببستری شده در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) توسط نیروهای جهادی این شهرستان آماده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز