خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرمانشاه :

نباید برای مقابله با کشتار غیرمجاز دام چکشی برخورد کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۱۱۰

فرماندار کرمانشاه گفت: نباید برای مقابله با کشتار غیرمجاز دام فقط چکشی برخورد کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان کرمانشاه، از کشتار غیرمجاز دام و زنده فروشی مرغ به عنوان یکی از مشکلات کنونی کرمانشاه یاد کرد و افزود: به واسطه جلوگیری از شیوع کرونا اقدامات خوبی برای مقابله با کشتار غیرمجاز دام و طیور در سطح شهر انجام شده که امیدواریم این اقدامات حتی پس از پایان کرونا نیز تداوم داشته باشد.

رنجبر با تاکید بر اهمیت مقابله با مراکز غیرمجاز کشتار دام و طیور، از بخشداران شهرهای کوزران، ماهیدشت و قلعه در حوزه شهرستان کرمانشاه نیز خواست تا بر کشتار و عرضه غیرمجاز دام و طیور در این روزهای کرونایی نظارت بیشتری داشته باشند.

رنجبر سپس با اشاره به ضرورت انجام اقدامات فرهنگ سازانه برای مقابله با کشتار غیرمجاز دام و طیور،  گفت: باید جامعه را با مضرات و خطرات خرید و مصرف این نوع محصولات آشنا کرد.

رنجبر مقابله با کشتار غیرمجاز دام و طیور را نیازمند همراهی مردم عنوان کرد و افزود: اگر مردم بدانند که با خرید گوشت و مرغ از این واحدهای غیرمجاز سلامت خود و خانواده هایشان را به خطر می اندازند، هرگز اقدام به خرید از مراکز غیرمجاز نمی کنند و در این صورت بساط این واحدهای غیرمجاز نیز برچیده خواهد شد.

فرماندار کرمانشاه در ادامه با تاکید بر ضرورت حمایت از افرادی که اقدام به کشتار غیرمجاز دام و طیور می‌کنند به منظور جهت دهی آنها به سمت ایجاد مراکز بهداشتی عرضه گوشت قرمز و مرغ،  افزود: باید با حمایت تسهیلاتی از این واحدهای غیرمجاز آنها را به سمت راه اندازی واحدهای بهداشتی هدایت کنیم.

وی تاکید کرد: نباید برای مقابله با کشتار غیرمجاز دام و طیور فقط چکشی برخورد کنیم، بلکه باید با اتخاذ سیاست‌های تشویقی آنها را به سمت ایجاد مراکز بهداشتی عرضه گوشت قرمز و مرغ سوق دهیم، کما اینکه هم اکنون تسهیلات ارزان قیمت خوبی برای تجهیز واحدهای کشتار غیرمجاز دام و طیور در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز