خبرگزاری کار ایران

کشمیری به ایلنا خبرداد:

افرایش 10 مورد جدید به بیماران کرونا در بوشهر/ تشریح چگونگی ابتلای بیماران به کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۰۳۰

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از افزایش ۱۰ نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در این استان خبر داد.

سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در استان بوشهر، گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا امروز یکشنبه ۱۰ فروردین ۸۵ نفر است.

وی افزود: از ۱۰ بیمار جدیدی که نتیجه آزمایش کرونا ویروس آنها مثبت اعلام‌ شده، یکی از آنان خانمی ۲۹ ساله ساکن بوشهر، که قبل از بروز علائم در یک مراسم ختم در یکی از روستاهای شهرستان دشتی شرکت کرده و در آن افرادی از استان قم هم حضور داشتند. این بیمار پس از گذراندن دوره درمان از بیمارستان ترخیص و با حال عمومی خوب در منزل تحت مراقبت است.

کشمیری ادامه داد: 2 مورد جدید دیگر نیز ساکن شهرستان گناوه هستند که یکی از آنها نوجوانی ۱۴ ساله که مادرش سابقه سفر به الیگودرز را داشته و نمونه آزمایش ویروس کرونای وی نیز مثبت شده بود و دیگری مردی ۵۰ ساله و مغازه‌دار است که هر دو پس از طی دوره درمان از بیمارستان ترخیص و در حال حاضر با حال عمومی خوب در منزل تحت مراقبت هستند.

این مسئول افزود: دو مورد جدید دیگر نیز ساکن شهرستان دشتستان هستند که یکی از آنها زنی ۷۵ ساله است که در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر با حال عمومی خوب بستری است و نفر دیگر زن ۴۲ ساله پرستار بخش کرونای بیمارستان شهید گنجی برازجان که پس از گذراندن دوره درمان از بیمارستان ترخیص و با حال عمومی خوب در منزل تحت مراقبت است.

کشمیری عنوان کرد: سه مورد جدید دیگر نیز ساکن شهرستان کنگان هستند که یکی از آن‌ها زن ۲۸ ساله و پرستار بخش کرونای بیمارستان امام خمینی و نفر دیگر مرد ۴۱ ساله، کارمند و یکی دیگر نیز مرد ۴۵ ساله و معلم است که هر سه پس از گذراندن دوره درمان از بیمارستان ترخیص و با حال عمومی خوب در منزل تحت مراقبت هستند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: دو مورد جدید دیگر نیز ساکن شهرستان جم هستند که یکی از آن‌ها زن ۶۲ ساله که در بیمارستان توحید جم با حال عمومی خوب بستری است و نفر دیگر مرد ۳۸ ساله کارمند شرکت نفت وگاز که پس از گذراندن دوره درمان از بیمارستان ترخیص و با حال عمومی خوب در منزل تحت مراقبت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه تا امروز ۴۸ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (۸۵ نفر) تاکنون ۷۳ نفر از آنان با حال عمومی خوب ترخیص شده و در منزل تحت مراقبت هستند و شش نفر دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: هم استانی های گرامی در صورت مسافرت طی دو هفته اخیر و برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، به سایت Safar99.Bpums.Ac.Ir مراجعه کرده و فرم مربوطه را تکمیل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز