خبرگزاری کار ایران

با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی؛

ایستگاه غربالگری در مبادی ورودی شهر فردیس راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۹۷۰

شهردار فردیس از راه اندازی ایستگاه های غربالگری در مبادی ورودی فردیس از سمت کرج، شهریار و ملارد، خبرداد و گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی در راستای پیشگیری از شیوع و کنترل ویروس کرونا در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد خسرو زاده در حاشیه بازدید از مبادی ورودی فردیس که پیش از ظهر یکشنبه انجام شد، از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در این شهر خبر داد و گفت: تمامی اقدامات پیشگیرانه شیوع ویروس کرونا طبق پروتکل ابلاغی در فردیس انجام می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرداری امور اجرایی نیروهای داوطلب مردمی، بسیجی، انتظامی و هلال احمر را پشتیبانی می کند، اضافه کرد: با همکاری ارگان های مختلف، شهر فردیس به طور مستمر ضد عفونی می شود.

خسرو زاده در بخش دیگری از راه اندازی ایستگاه های غربالگری در مبادی ورودی فردیس از سمت کرج، شهریار و ملارد به فردیس خبرداد و اضافه کرد: این اقدام در راستای پیشگیری از شیوع و کنترل ویروس کرونا به طور شبانه روزی در حال انجام است.

به گفته وی، بوستان‌های فردیس و همه مراکز خدماتی آنها به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

شهردار فردیس با اشاره به جلوگیری از فعالیت روز بازار ها، دستفروشان و وانت‌بارهای میوه فروش در فردیس، تصریح کرد: مدیریت شهری فردیس در راستای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

وی ضمن تقدیر از حمایت های همه جانبه اعضای شورای اسلامی شهر فردیس در پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا، عنوان کرد: از شهروندان می خواهیم با ماندن در خانه زنجیره انتقال ویروس کرونا را قطع کنند.

خسرو زاده از نصب بنرهای آموزش پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا در فردیس خبر داد و خاطرنشان کرد: از شهروندان می‌خواهیم تا با مدیریت شهری همکاری کرده و روز طبیعت را در خانه بمانند و از تجمع بپرهیزند تا هرچه سریعتر شاهد قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و بازگشت شرایط عادی و آرامش اجتماعی به شهر باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز