خبرگزاری کار ایران

معاون جمعیت هلال احمر استان زنجان:

هلال احمر زنجان درخصوص سیلاب احتمالی در آماده باش است

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۹۵۳

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان، گفت: هلال احمر استان در آماده باش کامل برای امدادرسانی در خصوص سیل و طغیان رودخانه هاست.

به‌گزارش ایلنا از زنجان، غفور آقاجانلو، در جمع خبرنگاران افزود: باتوجه به هشدارهای هواشناسی در خصوص بارش شدید باران در سطح استان تیم‌های عملیاتی هلال احمر در مواجهه با سیل و آبگرفتی در حال آماده باش قرار گرفته اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان، خاطرنشان کرد: هم اکنون 11 پایگاه امداد و نجات استان مجهز به تجهیزات و امکانات امدادرسانی در سیل و احتمال طغیان رودخانه ها شده اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه انبارها نیز تقویت شده است، گفت: حالت آماده باش زرد به همه شعبه‌های هلال احمر استان اعلام شده و تیم‌های امدادی و واکنش سریع نیز با تجهیزات کامل در شعب مستقر شده اند.

آقاجانلو از شهروندان خواست؛ در چنین شرایط جوی از ترددهای غیر ضروری در جاده های استان خودداری کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز