خبرگزاری کار ایران

لسان مطرح کرد:

یک هزار و۶۰۰ بازدید از شرکت‌ها، اصناف و معادن منطقه کاشان/ محافظت از نیروی کار در اولویت است

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۹۴۶

کارشناس مسئول گروه مهندسی بهداشت حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی کاشان از بازدید یک هزار و۶۰۰ کارگاه، شرکت های تولیدی،اصناف و معادن سطح شهرستان های کاشان و آران وبیدگل در راستای پیشگیری و مقابله با شیوع و انتشار ویروس کرونا درکاشان خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، لسان با اعلام زمان شروع این بازدیدها از ابتدای اسفندماه که همراه با آموزش راهکارهای پیشگیری و کنترل کرونا میان کارگران و کارفرمایان بوده است، خاطرنشان کرد: نظارت بر گندزدایی، محل‌های تجمع شاغلین مانند رختکن ها، نگهبانی، سرویس های بهداشتی و خودروهای ویژه حمل و نقل کارگران برخی از اقدامات صورت گرفته است.

وی بازدید از صنایع بزرگ و بیمارستان ها و کارگاه هایی با تجمع زیاد نظیر کارگاه های سنتی قالی بافی را از موارد دارای اولویت خاص برشمرد و یادآور شد : ۷۰ گروه بهداشتیار شاغل در صنعت و ۹۵ کارشناس بهداشت حرفه ای بخش خصوصی ضمن فراگیری آموزش های لازم، بازرسان بهداشت حرفه ای را در خصوص اطلاع‌رسانی و بازدید از صنایع همراهی کردند.

 کارشناس مسئول گروه مهندسی بهداشت حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی کاشان، بازدید از پمپ های بنزین و گاز و تاکید بر استفاده از کارت خوان، تعطیلی کارگاه های سنتی قالی بافی و شرکت های تولیدی، تهیه ماسک و مواد ضد عفونی کننده برای کارگران وهماهنگی با مدیران صنایع جهت خرید تب سنج از دیگر اقدامات گروه مهندسی بهداشت حرفه ای بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز