خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان:

کرمانشاه بیشترین زنان جانباز کشور را دارد

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۹۳۵

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: بیشترین زنان جانباز کشور کرمانشاهی هستند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام هادی عسگری گفت: استان کرمانشاه ۲۱ هزار و ۷۰۰ جانباز دارد و هفتمین استان کشور از حیث تعداد جانبازان است. 

عسگری با اشاره به حضور پررنگ زنان کرمانشاهی در سال‌های دفاع مقدس، افزود: استان کرمانشاه با ۱۱۵۰ جانباز زن بیشترین جانبازان زن کشور را دارد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با بیان اینکه جانبازان سندهای زنده انقلاب هستند، گفت: جانبازان الگوهای خیلی خوبی برای جامعه هستند، چون این بزرگواران برای پاسداری از کیان ایران اسلامی از جان مایه گذاشته‌اند.

عسگری ادامه داد: جانبازان الگوهای معرفت، بصیرت، ولایت مداری و ایثار هستند و با وجود همه مشکلات جسمی و روحی ناشی از حضورشان در جبهه های حق علیه باطل امروز هم در عرصه های مختلف علمی، اجتماعی، سیاسی و ... کشور حضور پررنگ دارند.

عسگری جانبازان و خانواده های آنها را شایسته تکریم دانست و گفت: تکریم مجاهدت این بزرگان می تواند نقش مهمی در الگوپذیری نسل جوان و آیندگان و تاثیرگذاری آنها در حراست از کیان ایران اسلامی در آینده داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز