خبرگزاری کار ایران

رئیس بهزیستی شهرستان البرز خبرداد:

تولید روزانه ۲۰۰ عدد لباس بیمارستانی در البرز

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۹۱۲

رئیس اداره بهزیستی شهرستان البرز از تولید روزانه ۲۰۰ عدد لباس بیمارستانی در شهرستان البرز توسط گروه‌های همیار خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین،محمدرضا نیکخواه گفت: گروه‌های همیار زنان سرپرست خانواده با هدف مقابله و پیشگیری ویروس کرونا روزانه ۲۰۰ عدد لباس ضد ایزوله بیمارستانی تولید می‌کنند.

 رئیس بهزیستی البرز افزود: گروه‌های همیار زنان سرپرست خانواده از روز هفتم اسفندماه سال گذشته تاکنون در راستای رفع نیاز کمبودهای لباس ایزوله مورد نیاز بیمارستان‌های استان در دو شیفت صبح و بعد از ظهر فعالیت می‌کنند.

نیکخواه با بیان اینکه در این گروه‌ها چهار نیروی زن سرپرست خانوار اقدام به راه‌اندازی خط تولید و توزیع این اقلام کرده‌اند، اظهار کرد:  با توجه به شرایط فعلی و نیاز استان به همراهی و همکاری همه اقشار، زنان سرپرست خانوار این شهرستان نیز در تلاش هستند که نقش سازنده‌ای در این میان داشته باشند.

وی ادامه داد: کارگروه‌های همیار بهزیستی شهرستان البرز با استفاده از فرصت‌های شغلی ایجاده شده از تمام ظرفیت‌های جامعه هدف خود برای تامین نیازهای بهداشتی و درمانی استان استفاده خواهد کرد.

این مسئول یادآور شد: برطرف کردن اقلام ضروری و مورد نیاز بیمارستان‌ها برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا از مهم‌ترین وظایفی است که با کمک گروه‌های همیار در دستور کار قرار دارد.

 رئیس بهزیستی البرز افزود: گروه‌های همیار به افراد هفت تا ۱۵ نفره از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی گفته می‌شود که با مشارکت و همیاری و کمک به خود و یکدیگر، در راستای توانمندسازی خود و خانواده های تحت پوشش فعالیت می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز