خبرگزاری کار ایران

بخشدار مرکزی قزوین خبرداد:

مسدود شدن مسیرهای اصلی و روستایی بخش مرکزی قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۸۹۸

بخشدار مرکزی قزوین از مسدود شدن مسیرهای اصلی و روستایی بخش مرکزی قزوین به دلیل شیوع کرونا و به منظور صیانت از سلامت شهروندان از امروز به مدت یک‌ هفته خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، امیر جعفرزادگان در بازدید از محورهای مواصلاتی بخش مرکزی قزوین اظهار کرد: مسیر اصلی قزوین‌ به الموت از ابتدای روستای کورانه، جاده باراجین از ورودی میدان شورا در شهر قزوین، جاده رشت - قروین از پلیس راه نظام آباد، جاده تاکستان- اقبالیه از پلیس راه اقبالیه و کلیه مسیرهای روستایی بخش و خروجی‌های فرعی راه‌های اصلی از امروز ممنوعیت تردد خواهند داشت.

بخشدار مرکزی قزوین ادامه داد: از بعد از ظهر امروز هرگونه ورود خودروها به شهر قزوین ممنوع است البته این مصوبه شامل خودروهای حامل سوخت، مواد غذایی و خودروهای امدادی نخواهد بود.

وی همچنین از کلیه شهروندان خواست با توجه به ممنوعیت ورود و خروج در شهر قزوین از هرگونه تردد خودداری کرده و در منازل خود بمانند.

جعفرزادگان ضمن قدردانی از تلاش‌های‌ مسولان بهداشت و درمان، شهرداران، دهیاران، نیروی انتظامی و هلال احمر در راستای مقابله با ویروس کرونا، گفت: آمار رو به افزایش مبتلایان به ویروس کرونا، نتیجه جدی نگرفتن هشدارها و ترددهای غیرضروری است از این رو از همه اهالی و ساکنان تقاضا می‌شود نسبت به رعایت قوانین و مقررات و توصیه‌های مربوط به مدیریت بحران توجه جدی داشته باشند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز