خبرگزاری کار ایران

استاندار ایلام :

تردد‌های بین شهری در استان ایلام ممنوع شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۸۷۸

استاندار ایلام گفت: برای پیشگیری از ویروس کرونا، تردد‌های بین شهری در استان ایلام ممنوع شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در دوازدهمین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا از فرمانداران استان خواست ضمن نظارت کامل بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، بر ممنوعیت تردد بین استانی ممنوعیت تردد بین شهری نیز نظارت کنند.

وی افزود: به استثنای کارمندان و کارگران و یا افرادی که به دلیل شغلی مجبور به تردد هستند و یا خودرو‌های حمل و نقل ضروری یا اورژانس مابقی تردد‌های بین شهری در راستای قطع زنجیره انتقال بیماری ممنوع اعلام می‌شود.

سلیمانی دشتکی با تاکید بر این مهم که فرمانداران باید به صورت متناظر مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا را قاطعانه اعمال کنند، اضافه کرد: مدیریت شهرستان‌ها در بحث کرونا باید در مرحله اول توسط فرمانداران انجام شود.

وی ضمن انتقاد از عدم اجرایی شدن برخی مصوبات ستاد در شهرستان‌ها، تاکید کرد: در برخی از شهرستان‌ها مبادی تفریحی و گردشگری هنوز باز است و کماکان در برخی مناطق چادر‌ها برپا است که باید سریع‌تر برخورد شود.

استاندار ایلام یادآور شد: بر سر سلامت مردم با کسی تعارفی نداریم و همه باید مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا را جدی بگیرند و با افرادی که در این زمینه قصور می‌کنند برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز