خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز خبر داد ؛

لغو ممنوعیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری برای اشتهارد

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۸۷۷

استاندار البرز باعنوان اینکه از ابتدای مسئولیتم در البرز، رفع ممنوعیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری برای اشتهارد را از اهم امور خود قرار داده ام، گفت: خرسندم که این نوید را به تولیدکنندگان و صنعتگرانِ استان بدهم که پس از پیگیری های جدی، لغو ممنوعیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری برای اشتهارد، محقق شد.

به گزارش ایلنا، عزیزالله شهبازی از لغو ممنوعیت شعاع ۱۲۰ کیلومتر برای البرز خبر داد و گفت: این امر در تصویب نامه هیات وزیران به ریاست رئیس جمهور طی نامه مشترکی از سوی وزارت صمت، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان برنامه و بودجه کشور، دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی با امضای معاون اول وی، مصوب شد.

وی افزود: این امر نویدی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید است که در البرز آغازی طوفانی داشت.

استاندار البرز ادامه داد: با رفع ممنوعیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری برای اشتهارد، شاهد تحولات بزرگی در تولید و صنعت البرز خواهیم بود که رشد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری از جمله آنها محسوب می شود.

استاندار البرز اضافه کرد: اکنون خرسندم که این نوید را به مردم البرز بویژه تولیدکنندگان و صنعتگران فعال و پویای استان بدهم که پس از پیگیری های جدی، لغو ممنوعیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری برای اشتهارد، محقق شد.

وی گفت: اکنون صنعتگران و تولیدکنندگان می‌توانند با توسعه واحد‌های خود از امتیازات ویژه مالیاتی و تسهیلاتی نیز برخوردار شوند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز