خبرگزاری کار ایران

عضو ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا اعلام کرد ؛

لغو طرح زوج و فرد تردد خودروها در استان یزد

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۸۲۹

عضو ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا با اشاره به تصمیم زیرمجموعه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا مبنی بر تردد زوج و فرد خودروها گفت: اجرای طرح زوج و فرد تردد خودروها در استان یزد لغو شد و فعلا منتفی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، فخرالسادات خامسی هامانه در خصوص طرح زوج و فرد تردد خودرو ها در استان یزد اظهار داشت: کمیته عملیات پیشگیری و مقابله با کرونا در شهرداری یزد به عنوان زیرمجموعه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا تصمیمی مبنی بر زوج و فرد تردد خودروها گرفت که پس از مطرح شدن در ستاد استانی، اجرای آن رد شد.

وی با تاکید بر لزوم کاهش ترددهای غیر ضروری در معابر شهر یزد ادامه داد: مقرر شده تا با کارشناسی و بررسی‌های بیشتر، پیشنهادات و برنامه‌های دیگری پس از تصویب به مرحله اجرا در آیند.

عضو ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا با تقدیر از همکاری خوب مردم در زمینه کاهش ترددها در سطح شهر بیان داشت: اکثریت شهروندان به این موضوع توجه دارند اما معدود افرادی هستند که به این موضوع بی‌توجه بوده و جدی نگرفته‌ و در شهر تردد دارند.

وی با تاکید بر اینکه باید مصوبات و برنامه‌های ستاد مورد توجه جدی مردم قرار گیرد، عنوان کرد:  همه باید با توجه به شرایط خاصی که به وجود آمده همکاری لازم را داشته باشیم و در خانه بمانیم تا زنجیره انتقال این بیماری قطع شود.

خامسی با اشاره به مصوبات و اقدامات ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در خصوص کاهش ترددها عنوان کرد: تردد خودروها در سطح معابر رصد می شود و با متخلفان نیز برخورد خواهد شد.

عضو ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا با بیان اینکه هنوز شهروندان موضوع شیوع و ابتلا به کرونا را جدی نگرفته و باور ندارند تاکید کرد: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا باید همه مردم به قرنطینه خانگی و کاهش ترددها عمل کنند.

به گزارش ایلنا، از ابتدای شیوع بیماری کووید ١٩ در استان، هزار و یک نفر از هم استانی‌ها به کرونا ویروس مبتلا شده‌اند و ۱۰۴ نفر جان باختند همچنین هزار و ۲۵۶ نفر از بیماران بهبود یافته و از مراکز درمانی استان ترخیص شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز