خبرگزاری کار ایران

ممنوعیت ورود گردشگران به مناطق حفاظت شده محیط زیست یزد

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۸۲۸

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد گفت: ورود گردشگران به مناطق حفاظت شده و تحت مدیریت این اداره کل، به منظور جلوگیری از گسترش بیماری کرونا ممنوع است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، نیره پورملایی اظهار داشت: این تصمیم در راستای کنترل و مهار بیماری کرونا، قطع زنجیره انتقال و جلوگیری از ازدحام شهروندان در مناطق تحت مدیریت و تفرجگاه‌های طبیعی اتخاذ شده است.

وی با بیان اینکه در این راستا از ورود افراد به مناطق حفاظت شده، پناهگاه‌های حیات وحش، تالاب‌ها و اثر طبیعی ملی تا اطلاع ثانوی جلوگیری می‌شود ادامه داد: هیچگونه مجوزی برای ورود به این مناطق تحت مدیریت صادر نخواهد شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه همه ساله با شروع فصل بهار علاقه مندان به طبیعت و گردشگران زیادی از مناطق تحت مدیریت استان بازدید می‌کردند، افزود: به دلیل شرایط ویژه پیش آمده و شیوع ویروس کرونا ورود به مناطق تحت مدیریت تا اطلاع ثانوی به ویژه در روز های 12 و ۱۳ فروردین ممنوع است.

وی همچنین با تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی کادر درمانی استان گفت: پرسنل محیط‌زیست در راستای کمک به این عزیزان آماده هرگونه همکاری هستند.

پورملایی با تاکید بر ماندن در خانه برای قطع زنجیره ابتلا به ویروس کرونا عنوان کرد: بهترین کمک به  کادر درمانی کشور این است که به توصیه‌های بهداشتی و پزشکی آنها توجه کرده و در این شرایط در خانه بمانیم تا زنجیره این بیماری هرچه زودتر قطع شود.

وی بیان داشت: با افرادی که موارد مذکور را رعایت نکنند قطعا با همکاری مراجع قضایی و انتظامی و در راستای اجرای تکالیف ستاد مربوطه در استان  برخورد خواهد شد.

به گزارش ایلنا، از ابتدای شیوع بیماری کووید ١٩ در استان، هزار و یک نفر از هم استانی‌ها به کرونا ویروس مبتلا شده‌اند و ۱۰۴ نفر جان باختند همچنین هزار و ۲۵۶ نفر از بیماران بهبود یافته و از مراکز درمانی استان ترخیص شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز