خبرگزاری کار ایران

اهدا تجهیزات پزشکی به ارزش یک میلیارد ریال از طرف بانک ملی ایران به دانشگاه علوم پزشکی البرز

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۷۵۳

تجهیزات پزشکی به ارزش یک میلیارد ریال از طرف بانک ملی ایران به منظور به کارگیری در بیمارستانها و مراکز درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز اهد شد.

به گزارش ایلنا، با پیگیریهای موسی اسلامیان، ریاست اداره امور و اختصاص بودجه از صندوق پس انداز ملی ایران، امروز بانک ملی ایران برای مشارکت و همیاری در مبارزه با ویروس کرونا و تامین تجهیزات ضروری مراکز درمانی، تعداد 10 سیلندر 20 لیتری اکسیژن ساز با شارژ و مانومتر و تعداد 3 دستگاه اکسیژن ساز مدل فیلیپس BIPAP جمعا به ارزش یک میلیارد ریال به منظور به کارگیری در بیمارستانها و مراکز درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز اهدا کرد. 

موسی اسلامیان، امروز ضمن حضور در دانشگاه علوم پزشکی البرز از تلاش بی وقفه و ایثارگونه پزشکان، پرستاران و مجموعه کادر پزشکی شبکه بهداشت و درمان در سطح کشور به ویژه اجرای پروتکل های بهداشتی توسط دانشگاه علوم پزشکی البرز و حمایت و پشتیبانی ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی البرز از بیمارستانها و مراکز درمانی بیماران ویروس کرونا، تقدیر کرد.

وی تصریح کرد: بانک ملی ایران نیز علاوه بر حضور در جبهه خدمت به مردم در نظام اقتصادی و با اشاره به از دست دادن تعدادی از همکاران پر تلاش شبکه بانکی در این جبهه، ضمن گرامی داشتن این عزیزان و شهدای مدافع سلامت به منظور انجام رسالتهای اجتماعی و همیاری و مشارکت با شبکه بهداشت و درمان، تجهیزات پزشکی مورد نیاز را با استعلام از بیمارستان بانک ملی ایران، تهیه و به دانشگاه علوم پزشکی اهدا کرد تا با صلاحدید ریاست این دانشگاه در مراکز درمانی و بیمارستانهای سطح استان در پروسه درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا به کار گرفته شود.

حسین کریم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز، ضمن تقدیر از اقدام انسان دوستانه و همیاری و مشارکت بانک ملی ایران اظهار کرد که تجهیزات اهدایی از جمله تجهیزات ضروری در مداوای بیماران بدحال مبتلا به کرونا است.

وی افزود: بدون مشارکت و همکاری تمامی سازمانها و ارگانها و از همه مهم تر بدون رعایت اصول بهداشتی و عدم اجرای توصیه ها و موارد ابلاغی ستاد مبارزه با کرونا، قطعا شکست این ویروس منحوس امکان پذیر نخواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز