خبرگزاری کار ایران

زمانپور خبرداد:

هشدار وقوع سیل در چهارمحال و بختیاری

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۷۴۸

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری از آمادگی تمامی دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در پی هشدار وقوع سیل در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، مرتضی زمانپور با اشاره به هشدار وقوع سیل در چهارمحال و بختیاری و چند استان کشور توسط سازمان هواشناسی، اظهار کرد: اطلاع‌رسانی لازم به اعضای ستاد پیشگیری و مقابله با بحران استان انجام شده است و فرمانداران باید آمادگی لازم را برای حوادث احتمالی داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری افزود: از سدهای خاکی استان با همکاری اداره‌کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری بازدید صورت گرفته است و خوشبختانه مشکلی در این راستا وجود ندارد.

وی از آمادگی تمامی دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در مواقع بحران در چهارمحال و بختیاری خبر داد و عنوان کرد: طبق پیش‌بینی‌ها انتظار بارش حداکثر ۶۰ میلی‌متری در استان وجود دارد، اگر بارش‌ها طی دو روز و به طور متناوب انجام شود خطر بروز سیل بسیار کم است.

زمانپور یادآور شد: نفت و گازوئیل مورد نیاز باغداران برای جلوگیری از سرمازدگی تأمین شده است و اقدامات پیشگیرانه در طرح‌های بزرگ باغداری و کشاورزی برای جلوگیری از خسارت نیز در حال انجام است، همچنین به سازمان جهادکشاورزی نیز هشدارهای لازم داده شده است.

وی در پایان تأکید کرد: ماشین‌آلات سبک و سنگین راهداری و تجهیزات مدیریت بحران در آماده‌باش کامل هستند، فرمانداران نیز می‌توانند از ظرفیت بخش خصوصی نیز استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز