خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد؛

750 نفر از جمعیت شهرستان بردسکن علائم مشکوک به کرونا دارند/ درمان سرپایی انجام شد/ کنترل دو هفته‌ای بیماران شناسایی شده

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۶۶۳

رئیس مرکز بهداشت بردسکن گفت: در اجرای طرح بسیج ملی غربالگری پیشگیری و کنترل بیماری کرونا بیش از 750 نفر در شهرستان علائم مشکوک به کرونا را دارند.

حسین امامیان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: خوشبختانه با همکاری بسیج 100 درصد جمعیت شهرستان بردسکن  از طریق پرونده الکترونیکی سلامت به صورت خود اظهاری و مراجعه به بیمارستان تریاژ و یا با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی  وزارت بهداشت و درمان تحت پوشش این طرح قرار گرفته اند که در مجموع بیش از 750 نفر آنها علائم مشکوک به بیماری کرونا را داشته اند که به صورت سرپایی درمان شده اند.

وی عنوان کرد: این افراد توسط تیم های مراقبتی به مدت دو هفته تحت کنترل هستند و اگر طی این مدت علائم مشکوک به کرونا را نداشته باشند از چرخه مراقبتی خارج می شوند.

رئیس مرکز بهداشت بردسکن با بیان اینکه شهرستان بردسکن دارای 36 خانه بهداشت ، 9 مرکز خدمات جامع سلامت و 4 پایگاه  سلامت دارد، گفت: در مجموع بیش از 500 نفر از مجموعه پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان بردسکن اقدامات کنترلی و مراقبتی را در بحث ویروس کرونا انجام می دهند.

امامیان از همکاری بسیار خوب تمامی اعضای ستاد مبارزه با کرونا اعم از فرمانداری ، دادستان ،سپاه ، نیروی انتظامی ، هلال احمر ، آتش نشانی، شهرداری ها ، خیران و پویش های مردمی و اصحاب رسانه در اطلاع رسانی  و آموزش در خصوص راه های پیشگیری و مقابله با این ویروس تقدیر کرد و گفت:  کسانی که مبتلا به ویروس کرونا شده اند همانند یک بمب خوشه ای هستند که می توانند افراد دیگر را نیز مبتلا کنند که می طلبد افراد شعار در خانه را اجرایی کنند و از حضور و ترددهای بی مورد در سطح شهر جدا پرهیز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز