خبرگزاری کار ایران

راشکی به ایلنا خبرداد:

ادامه امداد رسانی به ۵۸ روستای سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۶۵۳

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از ادامه امداد رسانی به ۵۸ روستای سیل زده جنوب این استان خبرداد.

رسول راشکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در این باره گفت: ۹۴ تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به ۱۶۶۸ نفر از تاریخ ۴ لغایت ۸ فروردین ماه خدمات امدادی ارائه کردند.

راشکی افزود: در این مدت ۵۸ روستا در شهرستان‌های دلگان، چابهار، کنارک، ایرانشهر؛ نیکشهر؛ سراوان - فنوج - خاش و سرباز، دچار سیلاب و آبگرفتگی شدند.

وی ادامه داد: ۱۶۶۸ نفر در اثر سیلاب‌ها دچار آسیب شدند که ۶۲۸ نفر از آنان در چادر‌های هلال احمر اسکان اضطراری یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان عنوان کرد: امدادرسانی به آسیب دیدگان توسط ۵۰۵ نفر روز نجاتگر در قالب ۹۴ تیم عملیاتی به همراه ۵۰ خودروی امداد و نجات صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در خصوص اقلام توزیع شده بیان کرد: ۱۲۵ دستگاه چادر، ۶۹۷ تخته پتو ۳۲۶ تخته موکت، ۸۳۰ کیلو گرم نایلون، ۱۶۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته و ۴۳۷ بسته غذایی یک ماهه، ۱۱۸ قوطی کنسرو، ۱۸۶ کیلو گرم حبوبات و ۱۵۰ کیلو گرم برنج، ۵۱ شعله والور و فانوس و همچنین اقلام دیگر از قبیل چای، قند و شکر و مواد شوینده بین سیل زدگان استان توزیع شده است.

وی گفت: همچنین در این مدت تعداد ۷ خودرو توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های خاش، چابهار و نیکشهر که در سیلاب گرفتار شده بودند رهاسازی و سرنشینان آنها به مکان‌های امن انتقال یافتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز