خبرگزاری کار ایران

بی احتیاطی نوجوان قزوینی حین کار با تراکتور حادثه ساز شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۶۴۳

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: دست یک نوجوان خیارجی از توابع استان قزوین بر اثر بی احتیاطی هنگام کار با تراکتور قطع شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سهیل سلطانی در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: این پسر ۱۴ ساله که مشغول کار با تراکتور بر روی زمین کشاورزی در روستای خیارج از توابع شهر دانسفهان بود، دستش در میل گردان تراکتور گیر کرد و قطع شد.

 رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان اضافه کرد: به محض درخواست کمک از مرکز ارتباطات ۱۱۵ استان، آمبولانس پایگاه دانسفهان به محل اعزام شد و همزمان درخواست اورژانس هوایی از طرف مرکز صادر شد.

سلطانی ادامه داد: تکنسین‌های اورژانس با حضور در محل، درمان اولیه و بستن محل قطع شدگی را آغاز کردند و پس از رسیدن اورژانس هوایی، مصدوم تحویل بالگرد شد.

وی افزود: مقرر بود بالگرد تا استان البرز مصدوم را انتقال دهد و طبق روال پیشین از آنجا هم اورژانس هوایی تهران مسئولیت انتقال مصدوم تا بیمارستان پیوند اعضا را بر عهده گیرد.

این مسئول بیان کرد: متاسفانه به دلیل نامساعد بودن شرایط جوّی، مجبور به اعزام بیمار به قزوین شدیم و مصدوم به صورت زمینی، توسط مرکز فوریت‌های پزشکی به تهران انتقال یافت.

 رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان با اشاره به سرعت عمل بین اورژانس هوایی و زمینی در یاری رساندن به مصدوم، وضعیت حال عمومی بیمار را مطلوب اعلام کرد.

روستای خیارج از توابع شهرستان بوئین زهرا در ۷۰ کیلومتری مرکز قزوین واقع شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز