خبرگزاری کار ایران

۲ شکارچی متخلف در قزوین دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۶۳۶

با تلاش ماموران یگان حفاظت محیط زیست قزوین ۲ شکارچی غیرمجاز پرنده و جانوران وحشی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی طاهرخانی اظهار کرد: اولین شکارچی که بین حوزه استحفاظی شکار و تیراندازی ممنوع شهرستان البرز و آبیک دستگیر شده است، ۲۴ قطعه پرنده و یک قبضه سلاح شکاری به همراه داشت.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست قزوین با بیان اینکه در بین لاشه شکار پرندگان، یک قطعه دلیجه (پرنده‌ای شکاری از راسته شاهین سانان)، سه قطعه قمری، سار و زاغی کشف شده بود، اضافه کرد: متاسفانه این شکارچی با تخلفات خودش به زیستگاه حیوانات آسیب فراوانی وارد کرده و اکنون تحویل مراجع قضایی است.

طاهرخانی به دستگیری شکارچی دوم در منطقه حفاظت شده الموت اشاره کرد و گفت: این شکارچی نیز با داشتن یک قبضه سلاح شکاری مجاز درحال شکار پستانداران و حیوانات وحشی بود که با اقدام به موقع ماموران دستگیر و به مراجع قضایی استان معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که ویروس کرونا به تعطیلی و کاهش کار کارمندان دولت منجر شده است، اما ماموران یگان حفاظت محیط زیست بدون کاهش نیروی کار و با تمام قوا از ابتدای شروع سال در مناطق حفاظت شده و شکار  و تیراندازی ممنوع استان قزوین گشت زنی می‌کنند.

این مسئول یادآور شد: از شهروندان استان قزوین خواهشمندیم که در ایام تعطیلات نوروزی از تخریب محیط زیست خودداری کرده و با ماموران یگان حفاظت همکاری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز