خبرگزاری کار ایران

سرپرست پلیس راه استان اعلام کرد:

قرار گرفتن پنج نقطه از قزوین در طرح فاصله گذاری اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۶۲۱

در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی پنج نقطه از مراکز استان قزوین تحت پوشش قرار دارد و پلیس به شدت با متخلفان برخورد می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سرهنگ قدرت حسنی اظهار کرد: همزمان با آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی که به منظور کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا از روز گذشته آغاز شده، پلیس راه قزوین تیم‌های خود را در آزادراه و جاده قدیم قزوین - رشت، اقبالیه، آزادراه قزوین - کرج و خیابان نوروزیان مستقر کرده است.

وی تصریح کرد: پلیس در عین حال نیز چند نقطه از کنارگذرهای شهری که امکان استقرار پلیس در آنها وجود نداشت را با ایجاد خاکریز و بلوگ‌گذاری مسدود کرده است.

به گفته حسنی، در نخستین روز از اعمال طرح فاصله‌گذاری اجتماعی که روز گذشته انجام شد جاده‌های استان با ۸۰ درصد کاهش تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته روبرو بود.

این مقام انتظامی وضعیت تردد در راه‌های ارتباطی استان قزوین را هم اکنون عادی و روان اعلام کرد و یادآور شد: متاسفانه به‌رغم همه تمهیدات صورت گرفته در جهت سلامت شهروندان در برابر ویروس کرونا و مقابله با این بیماری، برخی از جاده‌های ارتباطی و تفرجگاه‌های قزوین از جمله الموت با حجم تردد خودروها روبرو است که مردم باید نسبت به این مساله بیشتر دقت نظر داشته باشند چرا که در صورت مشاهده، پلیس با آنان برخورد خواهد کرد.

سرپرست پلیس راه استان اضافه کرد: شهروندان توجه داشته باشند که در روز طبیعت (سیزده بدر) پلیس ضمن اعمال محدودیت ۱۰۰ درصدی، از تردد و تجمع خانواده‌ها در محیط‌های پیرامونی به شدت جلوگیری به عمل خواهد آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز