خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استاندار:

فعالیت چهارمین واحد صنعتی تولید ماسک در قزوین آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۶۱۸

چهارمین واحد صنعتی تولید ماسک برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا در شهرک صنعتی کاسپین قزوین آغاز به کار کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عیسی قبادی اظهار کرد: تا چندی پیش سه واحد صنعتی در استان قزوین ماسک پزشکی تولید می‌کردند که واحد صنعتی چهارم برای افزایش تولید و مقابله هرچه بیشتر با ویروس کرونا در شهرک صنعتی کاسپین شروع به کار کرد.

وی تصریح کرد: از این چهار واحد صنعتی، ۲ واحد ماسک مورد نیاز واحدهای بیمارستانی و درمان، یک واحد صنعتی ماسک مورد نیاز مردم و واحد دیگر ماسک مورد نیاز صنایع دفاع را تولید و تامین می‌کنند.

قبادی با بیان اینکه میزان تولید ماسک واحدهای پزشکی در قزوین به ۳۱ هزار عدد در روز رسیده است، اظهار داشت: با بررسی و برآوردهای صورت گرفته، ۹ هزار عدد ماسک برای مجموعه بیمارستانی و درمانی، ۱۰ هزار عدد ماسک سه لایه برای مردم و ۱۲ هزار عدد دیگر نیز برای مجموعه وزارت دفاع در قزوین تولید می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین به فعالیت ۲۷ کارگاه تولید ماسک معمولی در قزوین اشاره کرد و گفت: این واحدها زیر نظر سپاه صاحب الامر (عج) استان فعالیت می‌کنند.

روزانه ۴۸۷ هزار معمولی و ۳۱ هزار عدد ماسک پزشکی در واحدهای صنعتی و کارگاهی استان قزوین تولید و توزیع می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز