خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان خبر داد:

ممنوعیت ورود به مناطق تحت مدیریت اداره کل حفاظت محیط زیست فارس/ هموطنان در روز طبیعت در خانه بمانند

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۵۸۶

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان فارس از ممنوعیت ورود و تردد در تمامی مناطق چهارگانه تحت مدیریت حفاظت محیط زیست استان شامل اثر طبیعی ملی، پارک ملی، مناطق حفاظت شده و پناهگاه های حیات وحش و همچنین مناطق شکار ممنوع جهت جلوگیری از ورود گردشگران و قطع زنجیره ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان فارس با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور حمید ظهرابی؛  مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس از ممنوعیت ورود و تردد در مناطق تحت مدیریت این اداره کل خبر داد.

 حمید ظهرابی در این خصوص تاکید کرد: بنا بر تصمیمات اتخاذ شده و تأکید ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان و به منظور حفظ سلامت شهروندان و هم استانی های عزیز با هدف جلوگیری از ازدحام در مناطق تحت حفاطت و تفرجگاه ها بر اساس بخشنامه مورخ بیست ویکم اسفند ماه سال نود و هشت خطاب به ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان ها مقرر گردید تا اطلاع ثانوی بازدید از مناطق تحت حفاظت محیط زیست فارس ممنوع می‌باشد.

ظهرابی تصریح کرد: لذا از هم استانی های عزیز و هموطنان محترم تقاضا می شود جهت حفظ سلامت خود و سایرین از حضور در مناطق ، خصوصاً در روز سیزده فروردین (روز طبیعت) جدا خودداری نموده و با در خانه ماندن به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک نمایند.

وی افزود: یگان حفاظت محیط زیست استان به صورت شبانه روزی در مناطق حضور مستمر داشته و به طور جدی ممانعت بعمل می آید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز