خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر یزد:

تعطیلی ادارات و بانک ها برای قطع زنجیره انتقال کرونا اجرایی شود/ همکاری دادستان یزد در رفع مشکلات اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۵۸۲

رئیس شورای شهر یزد خواستار تعطیلی ادارات و بانک ها برای قطع زنجیره انتقال به ویروس کرونا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، غلامعلی سفید در دیدار اعضای شورا با دادستان یزد با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در کنترل این بیماری گفت: در این شرایط تعامل بین دستگاهی امری ضروری و با وفاق و همدلی به زودی شاهد از بین رفتن این ویروس در استان و کشور باشیم.

وی افزود: تعطیلی ادارات و بانک ها راهکاری برای قطع زنجیره انتقال این بیماری و حضور مردم در منازل خواهد بود که خوشبختانه شهرداری با حمایت اعضای شورا این اقدام را همراه با طرح دورکاری اجرایی کرد و امیدواریم دولت هم هرچه زودتر اجرایی کند.

رئیس شورای شهر یزد این مطالبه مردمی را مورد توجه دانست و عنوان کرد: انتظار است تعطیلی تمامی ادارات،  بانک ها و شرکت ها از سوی دادستانی دنبال شود.

محسن ابوترابی هم ضمن قدردانی از همراهی دادستانی با ستاد اجرایی مبارزه با کرونا در شهرداری، خواست در مقابله با این ویروس به افرادی که بعضا رعایت نمی کنند و جان دیگر شهروندان را به خطر می اندازند برخورد قهری مدنظر قرار گیرد.

ونوس عامری در ادامه این جلسه مشکلات معیشتی اصناف را یادآور شد و اظهار داشت: تعطیلی کسبه هزینه های زیادی را برای آنها بر جای گذاشته و ضروری است دولت علاوه بر حمایت از آنها، دادستانی های سراسر کشور هم برای معضلات اقتصادی این مسئله ورود کنند تا وصول چک ها و سررسید وام ها به تعویق بیفتند.

مهدی کاشفی زاده در سخنانی توجه به تنش های اجتماعی پس از مهار کرونا را یادآور شد و بر توجه به نشاط اجتماعی تاکید کرد.

وی کادر درمان کشور را افتخاری برای همه دانست و از خدمات جامعه پزشکی و پرستاری که بدون وابستگی به هیچ کشوری، اقدامات درمانی را دنبال می کنند قدردانی کرد.

الهه جورابی در این جلسه تعطیلی کارخانه ها را یادآور شد و با اشاره به دغدغه خانواده جامعه کارگری و خطرات احتمالی در انتقال ویروس، از دادستانی خواست در این مسئله ورود جدی داشته باشند.

محسن عباسی با تقدیر از همکاری دادستان یزد با مجموعه شهرداری گفت: در پروژه های مهم عمرانی شهر نیازمند کمک شما هستیم و برای نمونه در پروژه مسیل یزد مسائل بین بخشی وجود دارد که شهرداری پای کار است و طرح آن تهیه شده و لازم است تعامل بیشتری برقرار شود.

عباسی ادامه داد: پروژه هایی همچون خلیج فارس که آزادسازی آن مورد توجه است نیازمند ورود دادستانی هستیم و گره هایی که در این طرح ها به وجود می آید در تعامل شهرداری و دادستانی قابل حل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز