خبرگزاری کار ایران

فرماندار شیراز مطرح کرد:

نظارت بر فعالیت مشاغل و صنوف در شیراز تشدید می شود

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۵۸۰

فرماندار شهرستان شیراز در خصوص محدودیت در فعالیت اصناف در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، بیان کرد: تیم‌هایی متشکل از نمایندگان فرماندار، اتاق اصناف، سازمان صمت، تعزیرات حکومتی و دستگاه قضایی بر عدم فعالیت صنوف غیر ضرور نظارت خواهند کرد.

به گزارش ایلنا محمدرضا امیری در رابطه با اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا اظهار کرد: این طرح که از بامداد جمعه هشتم فروردین ماه آغاز و تا ۲۰ فروردین ماه انجام خواهد شد، در ادامه اقدامات مستمر یک ماه اخیر در شهرستان و با توجه به ابلاغ طرح تقویت فاصله گذاری اجتماعی و با هدف کمک به تشدید قطع زنجیره انتقال بیماری درحال انجام است.

وی افزود: محدودیت حداکثری در جابجایی مسافر با وسایل حمل و نقل عمومی، ممنوعیت ورود افراد غیر ساکن به شیراز، فعالیت طبقه بندی شده اصناف، تعطیلی تمامی مدارس و دانشگاهها، ممنوعیت هرگونه مراسم و تجمعات، فعالیت ادارات دولتی با یک سوم نیروها، کنترل های بهداشتی در مبادی خروجی شهرها و تعطیلی پارک‌ها، بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی از جمله محدودیت‌های وضع شده در این طرح به شمار می‌آید.

فرماندار شهرستان شیراز در خصوص مجازات‌های درنظر گرفته شده برای متخلفان در این طرح نیز گفت: توقیف یک ماهه خودرو، جریمه نقدی متخلفان به مبلغ 500 هزار تومان و پلمب یک ماهه واحدهای صنفی متخلف از جمله این مجازات‌های در نظر گرفته شده در این طرح است.

امیری درخصوص فعالیت اصناف و مشاغل مشمول مقررات این طرح بیان کرد: گروه بندی سه گانه‌ای شامل مشاغلی که باید کاملا فعال باشند، گروهی که باید تعطیل شوند و صنوفی که بر اساس اقتضا و شرایط محلی فعالیت آنها می‌تواند مجاز باشد انجام شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز