خبرگزاری کار ایران

رکورد تولید در شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در سال جهش تولید

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۵۴۶

شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با تولید یک میلیون و 157 هزار تن فولاد در سال 1398 رکورد تولید سال گذشته شرکت را 7/14 درصد افزایش داد. 

به گزارش ایلنا از بندرعباس،عبدالمجید شریفی رئیس هیات مدیره شرکت فولاد کاوه جنوب کیش ضمن تشکر از تمامی کارکنان و سهامداران محترم شرکت و مدافعان سلامت در کشور و آرزوی بهبود برای بیماران مبتلا به کرونا اعلام کرد: با تلاش فولاد مردان و شیر زنان شرکت فولاد کاوه جنوب کیش رکورد جدیدی از تولید ثبت شد که نشان از تلاش هوشمندانه کارگران ،کارمندان و مدیران این مجموعه به جهت تحقق بخشیدن به شعار رونق تولید در سال گذشته و جهش تولید در سال جاری می باشد.

به‌رغم وجود تحریم های گسترده و ظالمانه که بر علیه صنعت فولاد کشور در چند مرحله اعمال شد، این شرکت توانست 148 هزار تن افزایش تولید شمش فولادی معادل 7/14 درصد نسبت به سال گذشته به ثبت برساند.

با توجه به استمرار بی وقفه تولید در ایام تعطیلات نوروز تولید 3 روزه اول سال 1399 به مقدار 10197 هزارتن اعلام می گردد.

برای سیاست های وزارت صمت به جهت عرضه شمش فولادی در بازارهای داخلی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با عرضه 310 هزار تن فولاد در بازارهای داخلی، رسالت خود را به جهت تامین نیازهای داخل کشور و ایجاد آرامش در بازارهای داخلی در سال1398 به انجام رسانده است که این مقدار نسبت به سال گذشته افزایش 28% را شامل می شود.

 صادرات شرکت به میزان 886 هزار تن در سال 1398 محقق گردیده است که نسبت به سال گذشته افزایش 22% را داشته است و مسوولیت انجام صادرات غیر نفتی و تامین بخشی از ارز مورد نیاز کشور به خوبی انجام پذیرفته است.

با توجه به اهمیت اجرای طرحهای توسعه شرکت و تکمیل فاز دوم فولاد سازی به ظرفیت 2/1 میلیون تن در سال، پیگیری های مستمر و بی وقفه در سال 1398 انجام پذیرفته است،تامین تجهیزات مورد نیاز در شرایط تحریمهای سنگین و مشکلات انتقال ارز بدون فوت وقت و با تصمیم گیری های به موقع در شرکت و هدایت ها و حمایت های هلدینگ کاوه پارس و تامین منابع مالی لازم توسط شرکت انجام پذیرفته است.

وی اضافه کرد: نصب کلیه تجهیزات خط تولید انجام شده است و فعالیت های راه اندازی سرد در حال اتمام است،در اوج تحریم ها ترانس 170 MVAتامین و نصب شده است،اتاق های برق برقرار شده و پمپ های آبرسانی (WTP)عمدتا راه اندازی شده اند.

برنامه راه اندازی تجهیزات فاز دوم پروژه در ایام تعطیلات نوروز با حضور متولیان مربوطه پیگیری شده  است.

در راستای سیاست های وزارت محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ضمن هماهنگی با مراکز محلی و استانی به جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا و مراقبت از سلامت کارکنان شرکت و تصمیمات و اقدامات به موقع و موثری توسط شرکت انجام پذیرفته که بخشهایی از آن عبارتند از :

-کاهش ساعت کاری افراد به حداقل زمان ممکن و همچنین کاهش تردد افراد با کم کردن شیفت های کاری  

-اندازه گیری مستمر و روزانه دمای بدن کلیه افراد ورودی به شرکت

-ضدعفونی کردن اماکن مختلف شرکت ،اهداء بسته های سلامت به کارکنان و خانواده های همکاران  

-جلوگیری از تجمع افراد به هر نحو و لغو کلیه گردهمایی ها و کلاس های آموزشی و...

-آموزش نکات کلیدی در مقابله با شیوع ویروس کرونا به کارکنان توسط واحد HSE

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز