خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب استان کردستان :

۷ نفر از زندانیان سقز دستگیر و ۲ زندانی خود را تسلیم کردند / متواریان مشمول عفو می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۴۰۶

در حالی که دادستان عمومی وانقلاب استان کردستان از فرار حدود ۷۰ زندانی از زندان این شهر خبر می دهد، جانشین فرمانده انتظامی کردستان تعداد زندانیان فراری را ۵ نفر می داند.

به گزارش ایلنا،به گفته جباری ، دادستان استان 7 نفر از زندانیان متواری تاکنون دستگیر و 2 نفر دیگر از متواریان خود را تحویل داده و تلاش برای بازداشت سایر متهمان شناسایی‌شده نیز ادامه دارد.

جباری با بیان اینکه علت این رخداد در حال بررسی است؛ از عفو به زندانیان متواری زندان سقز خبر داد و گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه رأفت حرکت کرده و یقیناً این متهمان در صورت پشیمانی از اقدام خود، مشمول عفو خواهند شد.

از سوی دیگر  سرهنگ عباس مسعودی تعداد فراریان را ۵ نفر خواند  و گفت: تیم‌هایی برای دستگیری زندانیان فراری از زندان سقز تشکیل شده و اقدامات لازم نیز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تمام ورودی‌های شهر بسته شده و کار‌های فنی در حال انجام است، افزود: پلیس امنیت و آگاهی نیز در حال پیگیری و اقدامات لازم برای دستگیری زندانیان فراری است.

جانشین فرمانده انتظامی کردستان، با اشاره به اینکه زندانیان جایی برای فرار ندارند و به زودی دستگیر می‌شوند، تأکید کرد: یگان ویژه فرماندهی انتظامی کردستان در زندان‌های سقز و سنندج هم با آمادگی کامل مستقر شده‌اند.

روز گذشته ۸ فروردین ماه جاری  تعدادی از زندانیان  از زندان شهرستان سقز فرار کردند، علت این رخداد در حال بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز