خبرگزاری کار ایران

با انتشار بیانیه ای مطرح شد؛

تاکید مقامات استان قزوین بر پایبندی مردم در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۳۴۵

مقامات ارشد استان قزوین شامگاه جمعه با صدور بیانیه‌ای ضمن تقویت طرح فاصله گذاری اجتماعی از مردم خواستند با پایبندی به مفاد آن، زمینه را برای شکست کامل ویروس کرونا در استان و کشور فراهم سازند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، در این بیانیه که به امضای حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین، هدایت الله جمالی‌پور استاندار قزوین و پیمان نامداری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان رسیده، چنین آمده است: همانگونه که مستحضرید شیوع ویروس منحوس کرونا مدت زمانی است که زندگی بشریت را در سراسر عالَم تحت تاثیر خود قرار داده و تاکنون قربانیان زیادی را در کشورهای مختلف و از جمله میهن عزیز ایران اسلامی گرفته است.

کرونا به گونه‌ای زندگی عادی ما را تحت الشعاع خود قرار داده است که مراسم دینی و آیینی به دلیل انتشار آن مدتی است برگزار نمی‌گردد و دید و بازدیدهای نوروزی نیز برای غلبه بر این ویروس خطرناک کنار گذاشته شده است.

اینجانبان ضمن تشکر از اکثریت مردم عزیز قزوین به خاطر رعایت موارد بهداشتی و همکاری با شعار "در خانه می‌مانیم تا آلوده نشویم و آلوده نکنیم" از بی توجهی برخی از هموطنان و هم استانی‌ها به هشدارها و توصیه‌های بهداشتی که موجبات آزردگی خاطر و تکدّر دیگر هموطنان و همشهریان عزیز شده است، ابراز تاسف می‌کنیم.

 ما از همه مردم عزیز استدعا داریم به منظور غلبه بر این ویروس و صیانت از جان خود و همشهریان با طرح تقویت فاصله‌ گذاری اجتماعی که با هدف کمک به تشدید قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا با رویکرد کاهش تماس‌ها توسط ستاد ملی مقابله با کرونا از بامداد هشتم فروردین ۱۳۹۹ آغاز شده است همکاری نمایند، یقینا توجه به برگزار نکردن اجتماعات و حذف ترددهای غیرضروری تا ۱۵ فروردین ۹۹ طبق این طرح اجرا خواهد شد.

بدیهی است اِعمال مقررات جدی‌تر خواست اکثر همشهریان عزیز بوده و موجبات رضایت و آسودگی خاطر اغلب شهروندان عزیز و مسئولیت پذیر استان قزوین را فراهم خواهد نمود و این اقدام، خود گامی در راستای قدردانی از مدافعان سلامت است که در خط مقدم مبارزه با این بیماری خوفناک قرار دارند.

با توجه به این موضوع، انتظار می‌رود با اهتمام ویژه مردم و مشارکت و هم افزایی تمام شهروندان فهیم استان قزوین شاهد قطع زنجیره انتقال این بیماری منحوس در استان و کل کشور باشیم.

 از همه شهروندان عزیز خواهشمندیم به احترام شهدای سلامت از رفتن به سفرهای درون و برون استانی‌ غیر ضروری خودداری کرده و با ماندن در خانه از آلوده کردن یکدیگر به این ویروس پرهیز نماییم تا با یاری خدای متعال به زودی شاهد شکست کرونا باشیم.

 همچنین از هم استانی‌ها درخواست می کنیم اخبار و اطلاعات مربوط به اقدامات انجام شده در خصوص پیشگیری و مقابله با کرونا را صرفاً از مراجع رسمی و معتبر ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونای استان دریافت نمایند.

به روح پاک و آسمانی شهیدان عرصه سلامت که جان عزیزشان را برای صیانت از جان هموطنان خویش از دست دادند، درود و سلام نثار می‌کنیم و از مجاهدان خط مقدم سلامت، پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌ها، گروه‌های جهادی و مردمی و خیران نیک اندیش، اعضای ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، داوطلبان جمعیت هلال احمر، نیروهای خدوم نیروی انتظامی، سپاه مقتدر صاحب الامر(عج) استان و بسیجیان مخلص که شبانه روز در حال خدمت و تلاش هستند، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنیم.

طرح تقویت فاصله‌ گذاری اجتماعی با هدف کمک به تشدید قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا با رویکرد کاهش تماس‌ها توسط ستاد ملی مقابله با کرونا از بامداد هشتم فروردین ۱۳۹۹ آغاز شده است.

تاکنون ۸۴۱ نفر در استان به ویروس کرونا مبتلا شده و متاسفانه ۱۰۰ نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز