خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی سبزوار تشریح کرد:

ماجرای قتل طلا فروش تهرانی و سرقت مغازه / دستگیری 3 متهم در سبزوار/ مشارکت جوان تبعه خارجی در سرقت 3 کیلو طلا

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۲۳۴

با تلاش پلیس آگاهی تهران و در عملیاتی هماهنگ با پلیس آگاهی سبزوار سه متهم به قتل و سرقت از طلا فروش تهرانی در سبزوار شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، فرمانده انتظامی سبزوار گفت: روز ۲۱ اسفندماه سال گذشته، ۳ مرد جوان به خانه مردی طلافروش در یکی از مناطق تهران‌مراجعه و طبق نقشه از قبل طراحی‌شده، او را به داخل خودروی خودکشانده و به قتل می رسانند.

 سرهنگ حسین بیات مختاری افزود: عاملان این جنایت، جسد مرد طلافروش را در محلی دفن کرده و با برداشتن کلیدهای مغازه اش، به طلا فروشی مراجعه و مقداری طلا به سرقت می برند.

وی ادامه داد: با اعلام قتل و سرقت طلا از طلافروشی، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی تهران وارد عمل شده و پس از تحقیقات علمی و بررسی سرنخ های موجود، یکی از عاملان جنایت را  شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه او را دستگیر می کنند.

فرمانده انتظامی سبزوار اظهار داشت: متهم در بازجویی های اولیه، با معرفی دو همدست خود، به ارتکاب قتل و سرقت طلا اعتراف می کند.

سرهنگ بیات مختاری تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی تهران پس از ردزنی‌های گسترده، ردپای دو متهم فراری این پرونده را در حوالی سبزوار یافتند و با نیابت قضایی به این شهرستان عزیمت کردند.

وی یادآور شد: کارآگاهان پلیس آگاهی تهران در عملیاتی هماهنگ با پلیس آگاهی سبزوار، دو متهم را که یکی جوانی ۲۵ ساله اهل سبزوار و دیگری جوانی ۲۳ ساله تبعه خارجی بود، در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سبزوار خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۲۵ قطعه انواع سکه طلا و یک کوله پشتی حاوی مقادیر زیادی طلا و جواهرات، به وزن تقریبی ۳ کیلو و ۳۸۰گرم، کشف شد که تحقیقات از این دو متهم و همدست آنان در تهران، ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز