خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس اول مجلس در گفت وگو با ایلنا:

با نصیحت کارها پیش نمی رود/ مردم و مسئولان باید بدانند موضوع کرونا شوخی نیست

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۱۷۹

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت : کل حاکمیت نسبت به مقابله با کرونا باید با قدرت عمل کنند چون اقدامات قطره چکانی این فرصت را می دهدتا این ویروس شیوع خود را گسترش دهد.

 مسعود پزشکیان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، گفت: کل حاکمیت نسبت به این بیماری باید با قدرت عمل کنند چون اقدامات قطره چکانی این فرصت را می دهد تا کرونا شیوع خود را گسترش دهد.

وی افزود: گرچه تصمیمات جدید حلقه را برای مهار بیماری کرونا تنگ‌تر کرده و اقدامات خوبی است اما هنوز حجم کار ‌مقابله با کرونا بیشتر متوجه وزارت بهداشت و درمان شده که برای آینده مشکل ساز می شود.

پزشکیان گفت: کل حاکمیت باید سریع‌تر تصمیمات قاطع‌تری اتخاذ کنند تا هم مانع گسترش بیماری شده و هم خستگی خارج از ظرفیت کارکنان و کادرهای درمانی وزارت بهداشت و بیمارستان های درگیر بیماری کرونا جلوگیری کنند، تا در آینده ‌برای درمان بیماران دچار مشکل نشویم.

وی افزود: برای مقابله با کرونا باید قرنطینه کامل شود همانطور که در برخی از کشورهای اروپایی مثل آلمان مشابه این نوع اقدامات آغاز شده است.

پزشکیان ادامه داد: با نصیحت کارها پیش نمی رود و باید در چهارچوب تصمیماتی که اتخاذ می شود متخلفان شامل جریمه های سنگین و حتی زندان شوند تا با برخوردهای قاطع بتوان بر کرونا فایق شد.

 نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با برخورد قاطع ‌و با قدرت می توان حداقل در  یک ماه کرونا را مهار و کنترل کرد در غیر این صورت کرونا مهمان ما خواهد بود و تا بیش از خرداد طول خواهد کشید.

وی تاکید کرد: مداخله در این که مردم باید در خانه بمانند مهمترین اصل در مهار کرونا است.

پزشکیان خاطرنشان  کرد: مردم و مسئولان باید بدانند موضوع کرونا شوخی نیست، نمی توان منتظر ماند و اقدامات را به صورت قاطع انجام نداد در این صورت ‌همان طور که گفتم آینده کاملاً مشخص است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز