خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان تفت خبر داد:

مسدود شدن مسیر‌های ورودی به مناطق ییلاقی/ اعمال محدودیت شدید تردد در شهرستان تفت

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۰۵۶

فرماندار شهرستان تفت از مسدود شدن مسیر‌های ورودی به مناطق ییلاقی این شهرستان و اعمال محدودیت های شدید تردد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، علیرضا نوکار با تاکید بر تأمین حفظ سلامت ساکنین شهری و روستایی این شهرستان اظهار داشت: اغلب ساکنان این شهرستان به ویژه در مناطق روستایی، سالخورده و در معرض آسیب هستند لذا برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تمامی ورودی‌های شهرها و روستاهای شهرستان تفت مسدود و محدودیت شدید تردد در این شهرستان در حال اجرا است.

وی ادامه داد: از ورود افراد غیربومی و غیر ساکن جلوگیری خواهد شد و انتظار می‌رود هم استانی‌های بزرگوار از سفر غیرضروری به شهرها و روستاهای این شهرستان خودداری کنند.

فرماندار شهرستان تفت اضافه کرد: در محدودیت تردد به اجرا درآمده در ورودی‌های شهرستان تفت با استقرار ایست و بازرسی به‌صورت شبانه‌روزی تردد تمامی خودروها به استثنا خودروهای حامل سوخت، امدادی، خدماتی، امنیتی، انتظامی و خودروهای دارای برگ تردد ممنوع است و از ورود خودروهای دارای سرنشین خانوادگی برای حضور در مناطق شهری و روستایی این شهرستان جلوگیری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تمام محدودیت‌ها و سخت‌گیری‌ها تنها برای حفظ سلامت مردم است و از مردم می‌خواهیم با رعایت نکات بهداشتی، عدم تردد غیرضروری در سطح شهر و پیوستن به پویش در خانه بمانیم، زنجیره انتقال ویروس را بشکنند.

نوکار با تقدیر از همکاری اصناف شهرستان در اجرایی کردن مصوبات ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا اضافه کرد: بر اساس مصوبه استانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا واحدهای غیرضروری تا پایان نیمه فرودین ماه تعطیل خواهند بود و بقیه اصناف نیز در ادامه تعطیلات از ساعت 17 عصر شروع به فعالیت خواهند نمود.

وی ادامه داد: نانوایی‌های در مسیر عبور و مرور شهر تفت و روستای اسلامیه و نانوایی‌های روستایی نیز از ساعت 16 عصر در ایام تعطیلات مشغول به پخت خواهند بود و سایر نانوایی‌ها در سطح شهر تفت در حالت عادی به پخت نان خواهند پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز