خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد:

گیلان در مرز ۸۷ درصدی غربالگری در طرح بسیج ملی مقابله با کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۰۳۱

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به پیشتازی گیلان در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا از اجرای ۸۶/۰۶ درصد غربالگری در این طرح خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، ارسلان سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با اشاره به همکاری مردم گیلان در طرح بسیج ملی مقابله با کرونا، اظهار کرد: طی همکاری موثر سپاه و بسیج با دانشگاه علوم پزشکی گیلان، روند بیماریابی و ثبت داده ها، تسهیل شده است.

وی‌ادامه داد: تاکنون۸۶/۰۶ درصدخانوارهای استان نسبت به کل جمعیت، مورد پایش و غربالگری قرار گرفته‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اعلام نسبت خانوارهای غربال شده به مجموعه خانوار تحت پوشش، تصریح کرد: ۸۳.۷۳ درصد از خانوارهای غربال شده نسبت به خانوار های تحت پوشش این فرایند هستند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا گیلان با تقدیر از مشارکت مسوولانه مردم در ثبت اطلاعات سلامت خود در جهت کنترل کرونا، افزود: ۸۶.۱۹ درصد مردم گیلان به صورت خودارزیابی اطلاعات سلامت خود را در سامانه ثبت کرده اند.

این مقام مسئول، تماس های گرفته شده با این سامانه را در سه روز گذشته با رشد ۳.۵۱ درصدی عنوان کرد و گفت: ۹۴.۹۸ درصد افراد در این طرح مورد پیگیری فوری قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز