خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا خبر داد:

مسدود شدن محور آستارا - اردبیل به دستور ستاد کرونای کشور تا اطلاع ثانوی

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۰۲۵

فرماندار آستارا گفت: ورودی استان گیلان از محور آستارا - اردبیل و برعکس برای خودروهای سواری از ساعت ۲۴ امشب مسدود خواهد شد.

به گزارش‌ایلنا از آستارا، فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در سیزدهمین جلسه ستاد بحران مقابله با کرونای شهرستان اظهار داشت: طبق تصمیم ستاد کرونای کشور محور آستارا - اردبیل و برعکس که ورودی استان گیلان است، امشب از ساعت ۲۴ به بعد برای روزهای آتی و تا اطلاع ثانوی تردد برای کلیه خودروهای سواری ممنوع است و تنها خودروهای با پلاک استان گیلان و کامیون های باری امکان ورود را دارند.

رستم زاد ادامه داد: این مصوبه در جهت کنترل و قطع شیوع ویروس کرونا ابلاغ شده است و از همه مردم انتظار داریم در جهت از بین بردن ویروس کرونا همکاری لازم رابا دست اندرکاران داشته باشند. و خود مردم باید نقطه ثقل این حرکت باشند و مدیریت نمایند که مسئولان را در این خصوص که برای حفظ سلامت و صیانت خود آنان انجام می‌شود کمک و حمایت و همراهی کنند.
 
رستم زاد اضافه کرد: از تمامی مردم شریف شهرستان آستارا، پرسنل زحمتکش بیمارستان و پرستاران ، کسبه محترم و اصناف، سازمان های مردم نهاد که در جهت مبارزه با این ویروس شوم نهایت تلاش و همکاری را داشته اند صمیمانه قدردانی می‌کنم و انتظار داریم همانگونه که تا کنون در راستای حفظ سلامت جامعه پیش قدم بوده اند همکاریشان را ادامه دهند.
 
نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا  ادامه داد: باتوجه به تدابیر اتخاذ شده از سوی مسئولان کشوری مشکلی در تامین کالاهای اساسی و روزمره را نخواهیم داشت و مردم هیچ دغدغه ای در این خصوص نداشته باشند.
 
وی در ادامه خواستار ادامه گشت‌های بازرسی از سوی ادارات اصناف، صنعت، معدت و تجارت، شبکه بهداشت، نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز