خبرگزاری کار ایران

آشناگر از وزیر معین استان سمنان خواستار شد؛

ضرورت بخشودگی جرایم بانکی، مالیاتی و بیمه‌ای واحدهای صنفی بازاریان

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۹۷۹

استاندار سمنان در ارتباط ویدئو کنفرانسی با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از وی درخواست کرد جرایم بانکی، مالیاتی و بیمه ای واحدهای صنفی بخشوده شود.

به گزارش ایلنا، استاندار سمنان گفت: نیروهای درمانی، پزشکان ، پرستاران و کارکنان خدماتی و اداری دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور نیازمند حمایت‌های انگیزشی و مالی هستند.
 
وی افزود: دولت اعتبارات مالی برای اتخاذ رویکردهای انگیزشی برای نیروهای درمانی که برای شناسایی و درمان افراد مبتلا به کرونا ویروس در تلاش هستند در نظر بگیرد.

علیرضا آشناگر خاطر نشان کرد: امکانات پزشکی خوبی برای‌ مقابله با شیوع کرونا ویروس در استان سمنان تجهیز شده است اما برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر، تخصیص اعتبارهای ملی به دانشگاه‌های علوم پزشکی استان سمنان اجتناب ناپذیر است.
 
استاندار سمنان تصریح کرد: در روزهای ابتدایی شیوع کرونا ویروس، یک‌هزار تخت بیمارستانی در استان سمنان مختص درمان بیماران مبتلا به کرونا ویروس تجهیز شد ‌که این ظرفیت می‌تواند به هزار و پانصد تخت و در مواقع اضطرار به ۲ هزار تخت بیمارستانی افزایش یابد.
 
وی گفت: اعطای بسته‌های حمایتی و معیشتی به خانوارهای سراسر کشور در دستور کار دولت باشد و بخشودگی جرایم بانکی ، مالیاتی و بیمه‌ای واحدهای صنفی، تولیدی و بازاریان کشور با توجه مشکلات پیش آمده و شیوع کرونا لحاظ شود.
 
استاندار سمنان ادامه داد: تاکنون هشت هزار بسته اقلام بهداشتی به صورت اینترنتی و همکاری پست در استان سمنان توزیع شد که به طور متوسط این اقلام در حداکثر ۷۲ ساعت و حداقل ۱۲ ساعت به دست هم استانهای محترم می رسد.
 
علیرضا آشناگر اضافه کرد: استفاده از ظرفیت خیران در بخش‌های مختلف در هفته‌های گذشته در استان سمنان برای مقابله با کرونا ویروس در گام اجرایی قرار گرفت و طرح های ویژه‌ای از این دست به طور مستمر ادامه دارد.
 
استاندار سمنان اظهار کرد: تاکنون با همت سپاه و گروه های جهادی استان بالغ بر هفت هزار بسته معیشتی در استان سمنان به افراد کمتر برخوردار جامعه توزیع شد که این طرح ارزشی ادامه می یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز