خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی مطرح کرد:

تکذیب ادعای رئیس شورای شهر مشهد/ هرگونه پذیرش مسافر در واحدهای رسمی و غیر رسمی ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۹۵۰

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌رضوی ادعای رئیس‌شورای شهر مشهد مبنی بر اقامت مسافران در واحدهای اقامتی خانه مسافر مشهد را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، ابوالفضل مکرمی فر، ضمن تکذیب ادعای رئیس شورای شهر مشهد مبنی بر پذیرش مسافر در خانه مسافرهای این شهر، گفت: بنابر مصوبه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا در استان و مصوبه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی پذیرش مسافر در همه مراکز اقامتی رسمی و غیر رسمی از جمله هتل، هتل‌آپارتمان، مهمانپذیر، خانه‌مسافر، زائرسرا، حسینیه و ... ممنوع است و در حال حاضر همه این واحدها تعطیل هستند.

وی گفت: با تعطیلی واحدهای اقامتی رسمی، برخی افراد بی توجه به هشدارهای ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا و ستاد اجرایی خدمات سفر به مشهد سفر کرده بودند که در منازل اقوام و آشنایان یا منازل شخصی خود اقامت داشته اند.

مکرمی فر گفت: البته برخی از مسافران به ندرت در خانه های شخصی به صورت غیرمجاز اقامت کرده اند که با آنها برخورد قانونی لازم انجام شده است.

وی افزود: شهروندان برای همکاری در پیشگیری و قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا، با توجه به این که هیچ واحد اقامتی استان اجازه پذیرش مسافر را ندارد، در صورت مشاهده با شماره تلفن های 09629(ستادمرکزی خدمات سفر کشور) یا 05137045 (دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان) تماس بگیرند تا با متخلف یا متخلفان برخورد قانونی انجام شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌رضوی تصریح کرد: در حال حاضر حرم مطهر رضوی که مهم‌ترین جاذبه سفر ایران و خراسان رضوی است امکان حضور زائران در آن وجود ندارد، همچنین تمامی مراکز تفریحی و گردشگری مشهد تعطیل است بنابراین از افرادی که قصد سفر دارند تقاضا داریم که سفر خود را به تاخیر بیندازند تا در زمانی دیگر بعد از شکست ویروس کرونا میزبان شان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز