خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود:

334 نفر در شاهرود به کرونا مبتلا شدند

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۹۴۸

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: تاکنون نتیجه آزمایش ۳۳۴ نمونه مثبت گزارش شده است که تعداد ۲۵۲ نفر از آنان بهبود یافته اند.

 به گزارش ایلنا، رضا چمن بیان کرد: در راستای طرح ملی مقابله با کرونا تاکنون ۶۸٪ از جمعیت تحت پوشش  که ۱۸۲ هزار نفر هستند از نظر ابتلا به کرونا ویروس غربال شده اند .

وی اظهار کرد : ۸۰ درصد کسانی که اطلاعات سامانه خود ارزیابی را تکمیل کرده اند توسط مراقبین سلامت پیگیری فعال شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تصریح کرد: با یک روش دیگر و یک سامانه اختصاصی کار پیگیری موارد تماس و مراقبت فعال مبتلایان را از قبل آغاز کرده بودیم و آن فعالیت ها نیز به موازات برنامه بسیج ملی ادامه دارد.

وی افزود: در جلسه ویدئو کنفرانس امروز با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان وزیر معین استان در مقابله با کرونا ویروس اینجانب «ضرورت استمرار تعطیلی کلیه مراکز آموزشی اعم از دانشگاه ها و آموزش و پرورش و همچنین ممنوعیت برگزاری کلیه مجالس و محافل و نمازهای جمعه و جماعات و تقلیل کارکنان ادارات به یک سوم تا نیمه اردیبهشت ماه از سوی هیات دولت را خواستار شدم.»

چمن در پایان از مردم خواستند که سعی و اهتمام بیشتری جهت تکمیل اطلاعات سامانه salamat.gov.ir داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز