خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین اعلام کرد:

آمادگی قزوین برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۸۴۹

استاندار قزوین گفت: این استان برای اجرای طرح کشوری فاصله گذاری اجتماعی و اعمال محدودیت‌های بیشتر در ترددهای بین شهری به منظور کاهش شیوع ویروس کرونا آمادگی کامل را دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت اله جمالی پور در نشست بررسی اقدامات صورت گرفته برای مقابله با کرونا در استانداری قزوین، افزود: در شرایط کنونی گاهی اوقات برای تأمین سلامت مردم مجبور هستیم تصمیماتی بگیریم که می‌تواند پیامدها و مخالفانی داشته باشد اما هدف کاهش مشکلات شیوع ویروس کرونا و روند کاهشی این بیماری است.

وی افزود: خوشبختانه مدیریت‌های اعمال شده و هماهنگی مؤثری که بین دستگاه‌های اجرایی وجود دارد موجب شده شاهد کاهش نگرانی‌ها در این بخش باشیم و این روند همچنان ادامه دارد.

استاندار یادآور شد: استان قزوین به دلیل قرار گرفتن در محور مواصلاتی ۱۱ استان کشور می‌توانست آلوده‌ترین منطقه کشور باشد اما با اتخاذ تصمیمات مناسب و به موقع توانستیم بحران کمتری داشته باشیم.

وی اظهار داشت: اکثر استان‌های همسایه قزوین در شرایط قرمز قرار دارند و اگر مردم همراهی نکنند ما نیز در شرایط بحرانی‌تر قرار می‌گیریم که امیدواریم مردم در منزل بمانند و بهداشت فردی را جدی بگیرند.

استاندار قزوین در خصوص تصمیمات جدیدی که با پیشنهاد وزارت کشور و وزارت بهداشت در روزهای آینده با ابلاغ رییس جمهوری اجرایی خواهد شد، گفت: در استان قزوین آماده اجرای این طرح هستیم تا بیماری کرونا زودتر از زمان پیش بینی شده از استان رخت بر بندد و از بحران عبور کنیم.

جمالی پور بیان کرد: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و اعمال ممنوعیت سفرها با شدت بیشتر می‌تواند به کاهش مشکلات بیماری کمک کرده و حلقه انتقال بیماری را قطع کند.

وی افزود: در استان قزوین از ۱۵ اسفندماه به دلیل شرایط ایجاد شده، تصمیمات جدی و سخت گیرانه گرفتیم که از بحران بیشتر جلوگیری کرد و امیدواریم بتوانیم روند بیماری را کاهش دهیم.

براساس آخرین آمارها، تاکنون ۷۶۵ نفر در سطح استان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۵۰۶ نفر بهبود یافته و متاسفانه ۹۱ نفر  جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز