خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر:

سیل ۱۰ میلیارد و ۸۸۵ میلیون ریال به تاسیسات برق استان بوشهر خسارت وارد کرد

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۸۰۱

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: سیل سوم فروردین ماه ۱۰ میلیارد و ۸۸۵ میلیون ریال به تاسیسات شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر خسارت وارد کرد.

به گزارش ایلنا، اردشیر مذکوری با اشاره به خسارت‌های سیل اخیر در استان بوشهر اظهار کرد: در جریان سیل اخیر تاسیسات برق در هشت شهرستان بوشهر، گناوه، دیلم، دیر، کنگان، جم، دشتستان و تنگستان دچارخسارت شد.

وی بیان کرد: در این سیل سه هزار متر شبکه فشار متوسط، ۷۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و هفت دستگاه ترانس برق در استان بوشهر آسیب‌دیده که بیشترین‌حجم خسارت‌ها در شهرستان کنگان گزارش شده که با برنامه‌ریزی انجام شده بلافاصله با اعزام و استقرار نیروهای عملیاتی نسبت به انتقال بار شبکه های آسیب دیده  و رفع خاموشی‌ها اقدام و تمامی مشترکین در کمتر از ۲ ساعت برقرار شد.

وی عنوان کرد: جهت پیشگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود همواره در کنار کادر پزشکی و درمانی کشور حاضر و با تلاش تمامی کارکنان، تامین برق مطمئن و پایدار مشترکین و مراکز درمانی را به نحو مطلوبی انجام داده است.

این مسئول ادامه داد: برق رسانی فوری به بیمارستان صحرایی خلیج فارس، مشارکت در ضدعفونی معابر عمومی، ضدعفونی مدیریت‌های امورهای برق تمامی شهرستان‌ها، خرید اقلام موردنیاز برای تهیه ماسک، دستکش و اطلاع رسانی جامع برای جلوگیری از شیوع ویروس در بین همکاران و خانواده ها از جمله‌ اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در راستای مقابله با ویروس کرونا است.

مذکوری از تلاش همه همکاران جهت استمرار خدمت رسانی در شرایط فعلی و همچنین اقدام به موقع در ببرقراری نظم و رفع مشکلات حادث شده از سیل اخیر قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز