خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع هواشناسی:

سامانه جدید بارشی شنبه وارد کشور می‌شود/ بارش باران و تگرگ در تهران

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۷۸۲

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی وضعیت آب و هوایی تهران و دیگر استان‌های کشور را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، صادق ضیاییان گفت: در استان‌های حاشیه زاگرس از شمال غرب کشور تا کرمان طی امروز بارش‌ها را به صورت رگباری و همرفتی شاهد خواهیم بود که در بعضی نقاط شامل جنوب غربی استان کرمان، جنوب و شرق استان فارس، غرب استان اصفهان، کردستان و کرمانشاه مستعد بارش‌های شدید خواهند بود.

وی ادامه داد: فردا سامانه جدید بارشی وارد کشور می‎شود که این سامانه ابتدا غرب، شمال و جنوب غرب کشور را در برمی‌گیرد و به تدریج به طرف مناطق مرکزی و شرق کشور حرکت می‌کند و انتظار می‌رود طی فعالیت این سامانه، خیلی از استان‌های کشور درگیر بارش شدید باشند.

ضیاییان خاطرنشان کرد: حجم بارش‌ها در روز جمعه زیاد نیست، اما از روز شنبه نیمه غربی کشور را دربر می‌گیرد و بارش‎های شدیدی را در استان‌های لرستان، فارس، بوشهر، خوزستان، کهگلویه و بویراحمد خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در روز یکشنبه نیز استان‌های خوزستان، کهگلویه و بویراحمد، فارس هرمزگان و جنوب استان کرمان درگیر بارش‌های شدید خواهند بود و طی فعالیت این سامانه استان‌های دیگر هم درگیر بارش خواهند، اما وضعیت بارش در استان‌های نام برده شده شدیدتر خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان خاطرنشان کرد: در شهر تهران هم انتظار داریم که امروز بارش‌ها رگباری باشند که این مساله در برخی مناطق با تگرگ همراه خواهد بود و هوای بارانی در تهران تا روز دوشنبه هفته آینده ادامه‌دار خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز