خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

قانونگذاری ها در راستای جهش تولید تدوین شود

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۷۲۷

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: برای دستیابی و تحقق شعار سال و "جهش تولید" قانونگذاری ها باید بر این اساس و پایه تهیه و تدوین شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حجت الاسلام نورالله قدرتی در اولین نشست مدیران قضائی استان در سال ۹۹ ، اظهار کرد: ویروس کرونا با مشکلاتی که برای جامعه بشریت ایجاد کرد حداقل سبب شد تا به نعمت‌های خداوند بیشتر توجه کنیم و شاکر باشیم.

رئیس کل دادگستری استان ضمن تقدیر و تشکر از جهادگران و مدافعان عرصه سلامت بیان کرد: همه ما مکلف به انجام دستورات و تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا و تیم پزشکان هستیم. در این راستا دستگاه قضائی در کنار سایر دستگاه‌ها گام‌های بلندی برداشته است.

قدرتی با اشاره به پیشگام بودن استان در زمینه اجرایی کردن بخشنامه‌های قوه قضائیه افزود: در روزهای پایانی سال ۹۸ بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های متعددی از سوی ریاست قوه قضائیه در راستای مرخصی‌ها و عفوها، صادر و اجرایی شد که با همت همکاران، استان قزوین جز استان‌های پیشگام در این زمینه بود.

 وی بیان کرد: نامگذاری سال‌ها و تعیین شعار برای هر سال نشانگر یک ضرورت است که بر اساس بررسی‌ها و مطالعات و تحقیقات درباره نیازهای جدی کشور صورت می‌گیرد. امسال نیز  در خصوص مسائل کشور، منطقه و دنیا، شعار "جهش تولید" انتخاب شد.

مقام ارشد قضائی استان ادامه داد: برای اجرایی شدن شعار سال باید قانونگذاری ها ما مبتنی بر آن شعار باشد و باید دستگاه‌های اجرایی در این مسیر حرکت کنند و دستگاه‌های نظارتی نیز مأموریت‌های خود را در این زمینه انجام دهند تا مردم تحقق این شعار را در زندگی خود احساس کنند.

 قدرتی در پایان اشاره کرد: رئیس قوه قضائیه در جلسه با جمعی از معاونین دستگاه قضائی جهت کار را برای دستگاه قضایی و مسئولان کشور روشن کرد و با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات ایجاد شده ضمن برنامه ریزی دقیق نیازمند همدلی و همت مضاعف برای تحقق شعار سال هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز