خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار اعلام کرد:

استقرار ارتش در 10 نقطه از ورودی‌های قزوین/ فعالیت شعبه مرکزی بانک‌های استان

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۷۱۰

معاون سیاسی - امنیتی استانداری قزوین گفت: در چند روز آینده کلیه ورودی های استان قزوین کنترل و ارتش در ۱۰ نقطه برای غربالگری شهروندان مستقر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه فوق العاده و مشترک شورای تأمین و ستاد مقابله با کرونای استان قزوین با اعلام مصوبات و تصمیمات مهم گرفته شده در این نشست اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی ضروری به همراه مدیران و معاونان خود بایستی در محل کار حاضر باشند و خدمت رسانی را انجام دهند.

معاون سیاسی استاندار بیان کرد: دستگاه‌های ضروری از جمله بهداشت و درمان، فرمانداران، بخشداران، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، سازمان صمت، جمعیت هلال احمر و صدا و سیما در ردیف دستگاه‌های ضروری هستند که باید با حداقل نیرو (۳۰ تا ۵۰ درصد) نیروهای خود در ادارات حاضر شوند.

 حبیبی تصریح کرد: سایر ادارات از جمله آموزش و پرورش نیز تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل خواهند بود و پس از این زمان برای ادامه تعطیلی یا باز شدن ادارات تصمیم جدید خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: بانک‌ها موظف هستند تنها یک شعبه مرکز را باز نگهدارند و بقیه شعب باید تعطیل شود.

این مسئول یادآور شد: ورودی همه شهرها به جز سه ورودی که کنترل شدید خواهد شد و با غربالگری نسبت به شناسایی افراد آلوده مبادرت می‌شود از شیوع ویروس در استان به شدت جلوگیری خواهد شد.

سخنگوی ستاد پیشگیری از کرونا در استان اضافه کرد: هر صنفی که تصمیمات و مصوبات ستاد را رعایت نکند پلمب خواهند شد و با رئیس اتحادیه‌ها نیز برخورد و به دستگاه قضائی نیز معرفی می‌شود و سازمان صمت، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، نیروی انتظامی باید این موضوع را پیگیری کنند.

معاون سیاسی استاندار بیان کرد: از روزهای آینده تمامی مبادی ورودی استان قزوین کنترل شدید می‌شود و ارتش در ۱۰ نقطه مستقر خواهد شد تا غربالگری، پایش و کنترل ورودی به استان با جدیت انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز