خبرگزاری کار ایران

افزایش مبتلایان به کرونا در اردستان

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۶۲۷

رئیس مرکز بهداشت ودرمان اردستان گفت: جمعیت مبتلا به کرونا در شهرستان کوچکی مانند اردستان در حال افزایش است.

دکتر ذبیحی در تازه ترین گفت و گو با ایلنا اظهارکرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی 3 بیمار کرونایی شامل ( 1 زن 38 ساله از اردستان، 1 زن 89 ساله از دهستان برزاوند و 1 مردم 55 ساله از مهاباد) شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا در شهرستان اردستان 104 بیمار مشکوک در بیمارستان شهید بهشتی اردستان بستری شدند، افزود: از این میزان آزمایش 47 مورد مثبت، تعداد 36 مورد منفی و 21 مورد هنوز اعلام نشده است. 

ذبیحی ضمن تشکر از اعتماد مردم به کادر درمانی ،خاطرنشان کرد: خوشبختانه حساسیت شهروندان در حال افزایش است که نوید یک بسیج همگانی برای مقابله با این بیماری را می دهد.

رئیس مرکز بهداشت ودرمان اردستان تاکید کرد: هرگاه پزشکی به صورت تلفنی و فضای مجازی بدون معاینه به بیمار راهنمایی می کند، ممکن است بیمار به این راهنمایی‌ها اکتفا کند و موجب شود بیمار دیرتر از خدمات به موقع بیمارستان بهره‌مند شود. با پزشکان خصوصی شهرستان مکاتباتی انجام شده و هشدار دادیم همکای لازم را با بیمارستان و شبکه بهداشت داشته باشند.

در وضعیت کنونی نماینده مردم اردستان در مجلس، فرماندار شهرستان و همه مسئولین منطقه محور مقابله با بیماری کرونا قرار دارند و شبانه روز پیگیر موضوعات هستند. مردم به جوسازی و شینطنت های برخی افراد در فضای مجازی توجه نکنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز