خبرگزاری کار ایران

مجمع خیّران سلامت گیلان خبر داد:

اعلام شماره حساب برای کمک به مقابله با کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۵۶۷

مجمع خیّران سلامت گیلان شماره حسابی را برای دریافت کمک‌های مردمی برای مقابله با بحران کرونا اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، جمع خیّران سلامت گیلان با اعلام شماره حساب 698701847 به شماره کارت 5894637000062700، از هموطنان ایرانی به خصوص همشهریان گیلانی خواست تا در این مبارزه نفس گیر، با واریز کمک های نقدی خود، یاریگرشان باشد.

 کوچکی نژاد گفت: مبالغ واریزی به حساب این مجمع، برای تهیه و خریداری تجهیزات و وسایل مورد نیاز بیمارستانها و مراکز بهداشتی برای مقابله با بحران کرونا صرف می شود.

وی افزود: با کمکهای مردم خیّر گیلان تاکنون وسایل حفاظتی پزشکان و پرستاران تهیه و 30دستگاه اکو کاردیوگرافی، دستگاه رادیولوژی پرتابل، دستگاه تنفسی و کمک تنفسی خریداری و به بیمارستان های استان اهدا شده است.

مدیرعامل مجمع خیّران سلامت گیلان همچنین از خریداری یکدستگاه بیماربر الکتریکی به مبلغ 140میلیون تومان و تامین غذای پرسنل بیمارستان رازی با حدود 80میلیون تومان هزینه خبر داد.

 کوچکی نژاد ضمن تقدیر از اقدامات خداپسندانه خیّران سلامت و کمکهای نقدی و غیرنقدی مردم، ابراز امیدواری کرد با کمک خیّران، بتوانیم در مبارزه با این بیماری سربلند بیرون بیاییم.

وی افزود:مجمع خیران سلامت بسته های بهداشتی حفاظت شخصی نیز در ایام تعطیلات نوروز به کادر بهداشتی مستقر در مراکز جامع سلامت شهر رشت اهداء کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز