خبرگزاری کار ایران

علیزاده تشریح کرد:

اعمال محدودیت‌های تردد در محورهای آذربایجان شرقی/ ممنوعیت مطلق نداریم

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۴۵۵

مدیرکل راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: محدودیت تردد خودروها در برخی از محورهای استان از پنجم فروردین برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اروجعلی علیزاده در جمع خبرنگاران، با اشاره به مصوبات ستاد مقابله با کرونا در استان اظهار کرد: بر اساس تصمیم این ستاد، از روز 5 فروردین ماه در مسیرهای ملکان - میاندوآب- ارومیه و بالعکس، ارومیه_ تبریز و بالعکس، خوی- جلفا ، خوی - مرند و بالعکس، شبستر- سلماس و بالعکس، سراب - اردبیل و بالعکس، اهر - مشکین شهر و بالعکس، خداآفرین - اصلاندوز و بالعکس، محدودیت تردد اعمال می‌شود.

وی گفت: بر این اساس تیمی متشکل از اداره کل راهداری و ارتش در این اماکن مستقر شده و از تردد خودروهای سواری پلاک غیربومی مگر به شرط ضرورت خودداری خواهد شد. همچنین خودروهای باری که محموله آنها، سوخت و کالای اساسی باشد بعد از کنترل ماموران به سمت مقصد ادامه مسیر خواهند داد.

وی تشریح کرد: ممنوعیت مطلق به طور کامل نداریم، چرا که نیازهای اساسی مردم تامین و برخی اقدامات ضروری باید انجام شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به آمار تردد در جاده‌های استان، خاطرنشان کرد: میزان تردد ثبت شده خودروها درجاده‌های استان ازاول تاچهارم فروردین ماه 296 هزار و 300خودرو بوده که کاهش 62 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز