خبرگزاری کار ایران

معاون دادستان ایلام به ایلنا خبرداد:

جمع آوری ۱۱۳ تخته چادر در منطقه چوار ایلام

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۲۹۹

معاون دادستان ایلام گفت: حسب دستور دادستان استان ایلام ۱۱۳ تخته چادر مربوط به افرادی که در طبیعت اقدام به برپایی چادر کرده بودند، جمع آوری شد.

امیری مقدم در گفت وگو با خبرنگار ایلنا گفت: حسب دستور دادستان مرکز استان و با حضور میدانی جانشین وی و عوامل نیروی انتظامی ، منابع طبیعی و ... ۱۱۳ تخته چادر جمع آوری و هشدارهای لازم به خاطیان داده شد.

وی با تعیین مهلت به افرادی که قانون را رعایت نمی‌کنند، افزود : ۲۴ ساعت به افرادی که مجددا در منطقه چوار اقدام به برپایی چادر کنند فرصت داده ایم و دادستانی در راستای حفظ سلامت شهروندان و قطع زنجیره انتقال کرونا گشت های خود را فعال کرده است و چنانچه افرادی با بی‌توجهی به هشدارهای قانونی و عدم رعایت‌حقوق عمومی با برپایی چادر سلامت خود و دیگران را به مخاطره بیندازند برخورد خواهدکرد و با استفاده از قوه‌قهریه چادرهای آنها جمع آوری می‌شوند.

وی افزود: تلاش های شبانه روزی همه ما برای حفظ سلامت مردم است لذا می‌طلبد شهروندان محترم با ماندن در خانه مسئولان استان را یاری کنند.

مدتی است مردم بدون رعایت هشدارهای مسئولان اقدام به برپایی چادر در دل طبیعت می‌کنند که با توجه به قدرت انتشار ویروس کرونا، سلامت خود و دیگران را به مخاطره می اندازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز